وزیر صنعت، معدن و تجارت:

صنایع آب‌بر اصفهان مجوز نمی‌گیرند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف و جاسازی یک میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار در کامیون حامل بار علوفه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۳۲
یک میلیون سیگار در بار علوفه

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد یک محموله سیگار قاچاق را از شمال غرب کشور به این استان وارد کند پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به یکی از ورودی های استان اصفهان اعزام و کامیون فرد قاچاقچی را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو که حامل بار قانونی علوفه بود تعداد یک میلیون و ۸۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق که زیر بار جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه در این عملیات سه قاچاقچی دستگیر شدند، اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش این محموله کشف شده را 6 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با ۱۱۰ ، پلیس را در برخورد امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز یاری کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها