فرمانده انتظامی خراسان شمالی از صحت عمل سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان و رد رشوه یک میلیارد ریالی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۶
مأمور وظیفه‌شناس رشوه صدمیلیونی را نگرفت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از معاونت اجتماعی خراسان شمالی، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی دستگیری شخصی، متهم به حمل مواد مخدر در بیست و دوم مهرماه امسال، توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان، مقدار ۴۴ گرم کراک از وی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بابیان اینکه متهم درزمینهٔ قاچاق مواد مخدر سنتی و صنعتی در تهران فعالیت داشته، بیان داشت: پس از تحقیقات اولیه از متهم، پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شیروان ارجاع و وی روانه زندان شد.

وی افزود: پس از دستگیری این قاچاقچی، برادر وی طی تماس‌های مکرر با سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان، رشوه یک میلیارد ریالی را برای دخالت در پرونده پیشنهاد کرد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این مامور وظیفه‌شناس طی هماهنگی با فرمانده انتظامی شیروان و رده‌های نظارتی، با تشکیل اکیپی از مأموران به محل تحویل پول دریکی از خیابان‌های فرعی این شهرستان اعزام شدند.

سردار مظاهری بیان داشت: با حضور سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان در محل قرار، برادر متهم با یک دستگاه خودروی پراید در محل حاضر و یک کیسه زردرنگ پلاستیکی حاوی یک میلیارد ریال معادل ۱۰۰ میلیون تومان وجه نقد را به‌عنوان رشوه تحویل داد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متهم طی عملیات پلیسی، حین پرداخت رشوه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان منتقل و مراتب صورت‌جلسه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نوذر
-
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
حتما پیشنهاد رشوه به همه لو رفته بوده و مجبور به دستگیری راشی شده اند.
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
احسنت...افرین.
سعید
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
درود فراوان بر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان
مهران
-
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
با نوذر موافقم.. وگرنه كی از صد میلیون پول میگذره.....

نیازمندی ها