خودروساز چینی جیلی با اندیشه جهانی شدن دست به یک اقدام جدید برای رقابت با خودروسازان مطرحی همچون جنرال موتورز ، فورد ، تویوتا ، هوندا و هیوندای زده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۵
شاسی بلند جدید و زیبای جیلی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از موتورترند ، این خودروسازی چینی که محصولاتش در کشور ما نیز دیده می شود با همکاری مهندسان سوئدی شرکت ولوو اس‌یو‌وی جدیدی را بر اساس پلتفرم ولوو XC40 طراحی کرده است.

جیلی با الگو کرفتن از شرکت های مطرح خودروساز دنیا دست به طراحی برند جدیدی زده تا بتواند محصولات لوکس خود را در قالب آن عرضه نماید. اما این شرکت نام عجیب و غیر معمولی را هم برای این برند جدید انتخاب کرده است: Lynk & Co !!

تا جایی که می دانیم هوندا خودروهای لوکس خود را با برند آکیورا ، تویوتا با برند لکسوس ، نیسان با برند اینفینیتی ، هیوندای با برند جنسیس و مرسدس بنز که ذاتا تولید کننده خودروهای لوکس است ، فوق لوکس های خود را با برند میباخ عرضه می کنند.

اما از نام عجیب این برند بگذریم ، این خودرو که فعلا با نام 01 خوانده می شود نخستین کلاس از برند لوکس این شرکت است و جیلی قصد دارد تا سال 2021 ، خودروهای لوکسی از این برند در کلاس های سدان ، هاچ بک 3 در و 5 در و کراس اوور را به بازار های اروپا و امریکای شمالی عرضه نماید.

برای این خودرو دو پیشرانه 3 و 4 سیلندر توربوشارژ با جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه قالب انتخاب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
محمد
-
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
۰
۰
به نظر من قشنگه
دوست
-
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
۰
۰
خوشگل ولی آشغال
آشغال ولی خوشگل
كدوم؟
ژیان مهاری
-
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
ساندرو رو برای امثال شما ساختن ... حالشو ببر !
دانشجوی الكترونیك از دانشگاه شانگهای چین
-
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
۰
۰
سهام شركت ولوو سوئد را همین شركت چینی خریده است , جهان آینده از آن كشور چین است و چین یكتاز جهان خواهد بود در اقتصاد , سیاست , قدرت نظامی
مید این چاینا
-
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
دقیقاً درسته ... از همین الان معلومه !منتقدای چین الكی از خودروهای چینی مثل اس فایو ، جیلی و ان جی ایراد می گیرن بعد اونوقت یه ماشین مزخرفی مثل ساندرو رو كه میشه گفت ژیان امروزیه رو تعریف می كنن ... !
صادق از ایلام
-
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
۰
۰
خوب بود حالا قیمتش حول و حوش چنده ؟
منوچ
-
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
۰
۰
فوق العاده س !!!!!!
تبت
-
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
۰
۰
بازار خودرو هم مانند سایر بازارها (ابزار ، اسباب بازی ، وسایل ورزشی و ...) در ید چین خواهد بود . حالا هی دشمناش ایراد بگیرن ... همین ماشین اگه چینی نبود چه تعریف و تمجید هایی ازش میشد !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها