عارف در جمع خبرنگاران:

ترمیم کابینه از مطالبات مردم بود

رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با تشکر از دولت به دلیل ترمیم کابینه گفت: وزرایی که به دولت راه می یابند نه تنها برای چند ماه آینده بلکه باید برای پنج سال آینده برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۱
ترمیم کابینه از مطالبات مردم بود

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، محمدرضا عارف در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره این که ترمیم کابینه تا چه اندازه برای تجدید قوا تاثیر دارد؟ گفت: این موضوع جزو مطالبات مردم بود و من در این راستا از دولت تشکر می کنم. اگر چه این موضوع یکی دو ماه دیر اتفاق افتاد ولی در این راستا امیدوارم که بازتاب مثبتی در ایجاد فضای جدید داشته باشد.

وی افزود: ان شاءالله این موضوع نتیجه اش تلاش بیشتر دولت برای پاسخگویی به مطالبات مردم در بخش های اشتغال و اقتصاد خواهد شد.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که این موضوع تا چه حد می تواند به دولت کمک کند؟ گفت: قطعا این موضوع موثر است، بالاخره مردم مطالباتی در بخش های مختلف داشتند و احساس عمومی همه این بود که به دلیل همسویی بیشتر مجلس دهم با دولت باید دولت کابینه اش را ترمیم کند که ان شاءالله این اتفاق در حال وقوع است.

عارف اضافه کرد: هنوز هم مطالباتی داریم که امیدواریم این مطالبات از سوی دولت اتفاق بیفتد.

رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه قدر فضای مجلس را برای رای دادن به وزرای پیشنهادی جدید دولت مناسب می دانید؟ گفت: با تعاملی که دولت با مجلس دارد فضا خوب خواهد بود و امیدواریم که در این راستا فضا مطلوب باشد.

خبرنگاری از عارف در این مورد پرسید که آیا فراکسیون امید مجلس پیشنهادی در مورد وزرا به دولت خواهد داد که وی پاسخ داد: پیشنهاد را ما نباید بدهیم، در این راستا ما تعامل داریم و کمک می کنیم وزرای شایسته و اهل فن انتخاب شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزرای جدید می توانند تغییر اساسی ایجاد کنند، اظهار داشت: زمان در این راستا وجود دارد، به نظرم هر فردی که وزیر می شود نباید برای چند ماه آینده برنامه ریزی کند بلکه باید برای پنج سال آینده برنامه ریزی کند که بتواند برنامه جامعی برای دو دوره داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها