اعضای هیات رئیسه نخبگان بسیج رسانه شهرری انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۴
اعضای هیات رییسه نخبگان رسانه شهر ری  انتخاب شدند

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه که با حضور هادی تمهیدی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، سید محمد موسوی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، هادی بادلی، جانشین سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، امین بابایی، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری و مصطفی هدایی، رییس بسیج رسانه استان تهران در سالن جلسات سپاه ناحیه ری برگزار شد، در این جلسه پس از رای گیری از میان اعضای شورای نخبگان بسیج شهرستان ری، آقایان محسن شیرازی نژاد، روح اله حسین زاده، مهدی صدفی زاده و بهنام ژاله به عنوان اعضای اصلی هیات رییسه و خانم نیاز گلی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین محمد محمدی فر به عنوان بازرس اصلی و علی کیوانی نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

در این مراسم جانشین سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) با قدردانی از حضور فعال اصحاب رسانه شهرستان ری در این جلسه اظهار داشت: وظیفه ذاتی بسیج، هماهنگی اقشار مختلف جامعه و تقویت شجره طیبه بسیج است.

هادی بادلی افزود: الحمدلله بسیاری از مشکلات کشور توسط نیروهای بسیجی انجام گرفته و در سالی نیز که بنام سال اقتصاد مقاومتی مزین شده است، بسیج در کنار همه سازمانها برای تحقق این شعار در تلاش و اقدام است.

وی شغل خبرنگاری را سخت اما شیرین ارزیابی کرد و گفت: سپاه ناحیه ری با اطلاع از مشکلات و توانمندی های این حرفه، نخبگان بسیج رسانه را تشکیل داده است.

جانشین سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه داد: قشر نخبگان بسیج رسانه شهرری با هدف افزایش همدلی و همزبانی در میان اصحاب رسانه شکل گرفته و معتقدیم هماهنگی هرچه بیشتر جامعه خبری، انعکاس خبری مطلوب تری را به همراه خواهد داشت.

بادلی افزود: به فضل الهی، سپاه و بسیج مستحکم و قدرتمند بوده و براساس فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری پیش رفته و عمل می کند.

همچنین معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در این نشست با اظهار خرسندی از حضور در میان خبرنگاران این شهرستان، تشکیل نخبگان بسیج رسانه شهرری را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کردو گفت : این قشر بتواند با برنامه ریزی مطلوب و جامع، مبین رسالت خطیر حرفه خبرنگاری باشد.

هادی تمهیدی نقش رسانه ها را در مقابله با تهدیدات رسانه ای بیگانگان بارز و تعیین کننده دانست و بر رعایت اصول حرفه ای در ارسال و انعکاس اخبار تاکید کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در این مراسم با قدردانی از تشکیل نخبگان بسیج رسانه شهرری به تشریح اقدامات این اداره در حوزه مطبوعات پرداخت و گفت: بزودی نماینده مطبوعات شهرستان ری جهت عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات استان تهران و همچنین شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری انتخاب می شود.

سید محمد موسوی اظهار داشت: انتخاب نشریات و مقالات برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه مطبوعات و تشکیل تعاونی مسکن خبرنگاران از دیگر برنامه های در دست اجرا و یا بررسی است.

شایان ذکر است در این جلسه همچنین حسین مولایی، عضو بسیج رسانه شهرستان ری و از مجریان مطرح کشور، مصطفی هدایی، رییس بسیج رسانه استان تهران، امین بابایی، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری و مصطفی علی اکبری، دبیر کانون بسیج رسانه شهرستان ری به تشریح اقدامات حوزه فعالیتی و دیدگاههای خود پیرامون برنامه های آتی کانون بسیج رسانه پرداختند.

گفتنی است در رای گیری داخلی اعضای هیات رییسه نیز، محسن شیرازی نژاد به عنوان رییس و روح اله حسین زاده و مهدی صدفی زاده به ترتیب به عنوان نایب رییس اول و دوم انتخاب و بهنام ژاله نیز عهده دار مسولیت خزانه داری نخبگان بسیج رسانه شهرستان ری شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها