رئیس رسانه ملی در نشست کارگروه برنامه ملی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش های دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی بر ارائه گزارش از میزان پیشرفت 120 پروژه اولویت دار امسال تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۰
اطلاع رسانی به مردم، لازمه تحقق گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی صداوسیما، دکتر علی عسکری لازمه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را درک ملموس نتایج آن از سوی مردم برشمرد و افزود: باید شاخص‌های پیشرفت در این مسیر همچون سهم کالای داخلی در بازار، احیای بنگاه‌های کوچک اقتصادی و اشتغالزایی تعریف شود و با انعکاس آن در رسانه ملی، جامعه را در جریان اهمیت تحقق این سیاست قرار داد.

رئیس کارگروه گفتمان سازی و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اگر ملتی بازار خود را در اختیار کالاهای خارجی قرار دهد بزرگ ترین عامل حیات اقتصادی خود را در اختیار بیگانگان قرار داده است، تصریح کرد: باید با اتکا به توانمندی‌های داخلی و تعامل عقلایی با دنیا برای انتقال دانش، توان رقابتی مان را در دنیا ثابت کنیم.

در این جلسه که با حضور معاونان وزیر علوم، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون کار و رفاه معاون رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد و مقاومتی و مشاور رئیس جمهور و رئیس کتابخانه ملی ایران برگزار شد، بررسی گزارش طرح های مرتبط با ماموریت دستگاه های عضو کارگروه تصویب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها