برنامه شوق حضور از رادیو تهران با خانواده های شهدای شهرستان های تهران گفت وگو می کند و فرازهایی از وصیت نامه و نامه های شهدا را بازخوانی می کند.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۸
بازخوانی فرازهایی از وصیت نامه شهدا در رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی(ره) نیز دیده می شود.

رادیو تهران با عنوان برنامه «شوق حضور» ضمن بازخوانی فرازهایی از وصیت نامه شهدا پنجشنبه های هر هفته با خانواده های شهدای شهرستان های تهران گفت و گو می کند.

این هفته با خانواده شهیدمحمدحسین انارکی گفت وگو می شود، بیان خاطرات، بازخوانی وصیت نامه و نامه های این شهید گرانقدر به همسرش بخش های از این برنامه است.


شناخت شخصیت شهدا، چگونگی ورود آنها به فعالیت های مبارزاتی، جبهه و جنگ، نقش خانواده در حمایت و کمک به شهدا برای حضور در صحنه، روابط خانوادگی آنها، و ... از دیگر مباحثی است که در این برنامه مطرح می شود.


علاوه بر این؛ در برنامه «شوق حضور» با خانواده های شهدای اقلیت های مذهبی نیز گفت وگو می کند.

تهیه و تولید این برنامه بر عهده گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است؛ مخاطبان می‎توانند پنجشنبه ها ساعت 15 شنونده این برنامه شوند.

نوشین رهگذر تهیه کننده و گوینده، اسماعیل براری و سمیرا صدیقی گزارشگران، هادی کلهر طراح و مشاور، در این برنامه با شنوندگان همراهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها