عضو شرکت عمران شهر پردیس در گفت و گو با جام جم آنلاین :

سود واریزی جز آورده متقاضیان مسکن مهرمحسوب می شود

درحالی که براساس وعده شرکت عمران شهر جدید پردیس قرار بود قیمت نهایی مسکن مهر این شهر دیروز مشخص شود اما مدیرعامل این شرکت دراظهارنظری جدید، اعلام قیمت فازها را به آخرهفته جاری موکول کرد.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۵
قیمت مسکن مهر پردیس تا آخر هفته اعلام می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در شرایطی که قیمت فازهای ۵، ۹ و ۸ مسکن مهر پردیس مشخص نشده، قیمت واحدهای فاز ۱۱ هم با دو رقم متفاوت از سوی مسئولان مربوطه رسانه ای شده است. احمد مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی قیمت نهایی فاز ۱۱ را ۲۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان اعلام کرده اما سعید غفوری، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در واکنش به این خبر گفته است که مبلغ واحدهای این فاز از ۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان کمتر نمی شود.

علاوه براین تناقض گویی ها در مورد مبلغ نهایی مسکن مهر پردیس، زمان اعلام قیمت هم طی چند ماه گذشته به صورت مرتب تغییر کرده است بر همین اساس درحالی که قرار بود دیروز قیمت نهایی فازهای مختلف مسکن مهر ازجمله فاز ۸ مشخص شود، خبری در این زمینه از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس منتشر نشد و مدیرعامل این شرکت در گفت و گو با مهر بدون اشاره به علت عدم تعیین قیمت نهایی در روز گذشته، گفت: تا آخر هفته جاری قیمت ها از سوی دفتر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر یا شرکت عمران شهرجدید پردیس اعلام می شود.

این اولین بار نیست که شاهد تاخیر در زمان اعلام قیمت نهایی مسکن مهر پردیس هستیم و طی ماههای گذشته این موضوع بارها تکرار شده و همین موضوع اعتراض متقاضیان مسکن مهر پردیس را افزایش داده است؛ این متقاضیان نه تنها با مشکل تاخیر در واگذاری واحدهای خود مواجه هستند بلکه پاسخ درستی هم درباره قیمت نهایی واحدها از سوی مسئولان شهر جدید پردیس دریافت نمی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها