بنا بر گزارش های متعدد کاربران، این طور به‌نظر می‌رسد که سامسونگ فشار بروز رسانی‌‌ نرم‌افزاری‌اش (software updates) را که حاوی برخی قابلیت‌های اساسی گوشی گلکسی نوت 7 هستند را به سمت گوشی‌های کهکشانی گلکسی نوت اس 7 و اس 7 ادج سوق داده است.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۸
سامسونگ روح کهکشانی نوت 7 را وارد کالبد اس 7 می‌کند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اوبرگیزمو، حالا که سامسونگ تولید و فروش گوشی گلکسی نوت 7 را متوقف کرده است، این‌طور به نظر می‌رسد که موبایل‌های کهکشانی نوت دیگر ساخته است و این سری از تلفن‌های همراه هوشمند (اسمارت‌فون) بی‌نظیر و ارزشمند دیگر باید غزل خداحافظی را خوانده و حتی دست نسل‌های آینده‌شان نیز از این دنیا کوتاه شود.

بنا بر گزارش های متعدد کاربران، این طور به‌نظر می‌رسد که سامسونگ فشار به روز رسانی‌‌های نرم‌افزاری‌اش (software updates) را که حاوی برخی قابلیت‌های اساسی گوشی گلکسی نوت 7 مرحوم هستند را به سمت گوشی‌های کهکشانی گلکسی نوت اس 7 و اس 7 ادج سوق داده است.

به عنوان مثال، یکی از قابلیت‌های نوت 7 که سامسونگ به S7 و S 7 Edge منتقل کرده نگارش جدید قابلیت بهبود یافته صفحه نمایش همیشه روشن (always – on display) است که امکان شخصی‌سازی‌ بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد. البته مشخص است که سامسونگ تک تک قابلیت های نوت 7 را به گوشی‌های S7/S7 Edge نخواهد آورد، چرا که بعضی از این قابلیت ها نیازمند ورودی قلم اس سامسونگ (S pen) هستند. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ حیفش می‌‌‌‌‌‌‌آید قابلیت‌های بی‌نظیری را که برای گوشی نوت 7 طراحی کرده بود، حالا پس از از رده خارج شدن آن، عاطل و باطل نگه دارد.

گرچه مطمئن نیستیم این ایده‌ای باشد که سامسونگ پیش از شکست نوت 7 آن را در سر پرورانده باشد، اما این را به فال نیک می‌گیریم که هر چه باشد حتی از روی ناچاری این به‌ روز رسانی ‌ها را به کالبد اس 7 و اس 7 ادج منتقل می‌سازد. اخبار و ادعا‌های برخی کاربران حکایت از این دارد که همه این قابلیت‌های نوت به آن ‌خوبی که برای نوت 7 طراحی شده‌اند، روی گوش‌های اس 7 و اس 7 ادج نیز کار نخواهند کرد. اما این امید هست که شاید سامسونگ ایرادات آنها را در بروزرسانی آینده حل کند.

فعلا این سعادت فقط نصیب گوشی‌هاس اس 7 و اس 7 ادج شده که تنها موبایل‌های فوق پیشرفته سامسونگ در سال 2016 هستند. البته موقعی که کهکشانی اس 8 به بازار بیاید، شاید سامسونگ با عشق بیشتری نسبت به این موبایل جدید، به روز رسانی‌ گوشی اس 8 را هر چه بیشتر از موهبت قابلیت‌های شگفت‌انگیز به ارث رسیده از گلکسی نوت 7 برخوردار سازد.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها