پاسخ سرمربی رئال به انتقاد رئیس جمهور فرانسه

زیدان: حرف‌های اولاند درباره بنزما مرا آزار داد

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در حمایت از هموطن خود در ترکیب رئال‌ مادرید، به رئیس جمهور کشورش که از مهاجم تیم او انتقاد کرده است، پاسخ داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۶
زیدان: حرف‌های اولاند درباره بنزما مرا آزار داد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، در شرایطی که رئال‌‌ مادرید خودش را برای رویارویی با لژیا ورشو در دور سوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند، مهاجم فرانسوی این تیم، کریم بنزما دوباره در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است که دلیل آن انتقاد فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه از این مهاجم کهکشانی‌ها است. اولاند در کتابی که اخیراً در فرانسه منتشر شده است، صلاحیت اخلاقی بنزما را زیر سؤال برده و نوشته است که این بازیکن 29 ساله نمی‌تواند الگوی اخلاقی خوبی باشد.

جملات اولاند درباره بنزما به مذاق زیدان خوش نیامده و او در صدد دفاع از بازیکن تیمش برآمده است. او در کنفرانس خبری پیش از بازی شاگردان برابر لژیا ورشو به خبرنگاران گفت: اینکه مردم درباره بازیکنان تیم من حرف بزنند، به نظر من کاری عادی نیست و مرا ناراحت می‌کند. حرف‌هایی که درباره بازیکنانم زده می‌شود، مرا آزار می‌دهد. هیچ توضیحی ندارم که بدهم. من با حرف‌های اولاند موافق نیستم.

زیدان سپس به بازی تیمش برابر لژیا ورشو اشاره داشت و از نمایش خوبی که از شاگردانش در مصاف شنبه شب برابر رئال بتیس دید ابراز رضایت کرد.

زیزو تأکید کرد: من از سطح عملکرد بازیکنانم راضی‌ام پس از ارائه چنین بازی، سرمربی تیم تنها می‌‌تواند خوشحال باشد اما ما الان باید ذهنیت‌مان را برای بازی بعدی‌مان تغییر دهیم.

شانس رئال برای کسب پیروزی در بازی فرداشب بیشتر است اما زیدان ترجیح داد با احتیاط درباره احتمال پیروزی تیمش در این بازی صحبت کند.

وی اظهار داشت: هر دو تیم در یک مرحله از این تورنمنت بازی می‌کنند، پس یعنی در یک سطح قرار دارند و شانس پیروزی‌شان هم 50-50 است. این بازی می‌تواند از همان ابتدا بازی سخت و پیچیده‌ای باشد. به نظر من میان دو تیم هیچ تفاوتی وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
۰
۰
بهتر زیدان حرف حق رو گوش كنه ریشه عربی خودش رو كنار بگذاره
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها