دنا ELX با موتور EF7 توربوشارژ ، گیربکس اتومات ، سانروف در نسخه‌های مختلف و متفاوت با قیمت حدود 50 میلیون تومان از بهمن یا اسفند ماه سال جاری پیش‌فروش و از اوایل سال آینده تحویل مشتری می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۱
دنای جدید توربو به روایت تصویر!

منبع: ایران جیب

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
رضا
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
وای چه اپشن هایی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!سانروف؟؟؟؟؟ گیربكس اتوماتیك؟؟؟ خجالت داره اینها به رخ كشیدن داره؟؟؟كادیلاك مدل 58 موتورش انژكتوری بود شیشه هاش برقی بود قفل مركزی داشت به نظرم ایران خودرو و سایپا یادشون رفته كه اگه استاندارد الایندگی اجباری نمیشد هنوز موتور كاربراتوری روی محصولاتشون نصب میكردن،به نظرم این نمایش ها رو باید برن جای برگذار كنن كه مردمش اندازه یه كلاس هم سواد ندارن!!! شما توی این همه سال نتوانستید یه مونتاژگر خوب بشید چه برسه به سازنده
علی
-
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
در تویوتا كورولا هم سانروف آپشن هست باید مطالعه كنی بعد نظر بذاری. كیا سراتو و خیلی ماشینها مدل دنده دستی و اتومات دارن و وقتی این آپشنها اضافه میشه اتفاقا گرانتر میشه. ضمنا علاوه بر سانروف و دنده اتومات، موتور دنا توربو شده و دوربین دنده عقب هم داره. كروز كنترل و تهویه اتومات هم كه داره. اینها در خودروهای خارجی هم آپشن هست. بهتره برای نظر دادن اول مطالعه بكنید.
غلام اسدی
-
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
ماشین خوبیست از لحاظ بدنه و راحتی كابین تقریبا" خوبست ولی از نظر موتوری نیاز به تجدید نظر بیشتری دارد چون رو راست موتور یكبار مصرفی دارد و لوازم موتورش توی بازار بندرت گیر می آیند
بهتر است بگویم چرا كره ای هائی كه با ما شاید هم بعد از ما شروع كردند الآن كجایند و ما كجائیم فكر میكنم دیگر بس است بخاطر خدا و برای خدمت به خلقش بیشتر فكر كنیم تا شاید بتوانیم تولید خودرو را جایگزین تولید نفت كنیم كه ما ایرانی ها خیلی بیشتر از نظر فكری و خلاقیت حتی بالاتر از بقیه اقشار مردم جهان هستیم بهتر است خودمان را دست كم نگیریم و بسازیم و بهتر از بقیه كشورها بسازیم چون ما میتوانیم فقط باید به فكر منافع ملی این مملكت باشیم نه بفكر منافع شخصی چون نتیجه بفكر منافع شخصی بودن نتیجه اش همین جائی هست كه هستیم و عاجزانه خواهشمندم بیشتر و بیشتر و عاقلانه تر فكر كنیم بخداوند احد و واحد ما میتوانیم بهتر از آلمان و آمریكا بسازیم فقط باید بفهمیم كه هممون سرباز این مملكت هستیم و سرباز بمانیم و انشاالله جشن ساخت پیشرفته ترین خودروهای ایرانی را باهم بگیریم .... بامید آنروز .... پاینده باد ایران و ایرانی.............
شاندرمن
-
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
ای اف سونه ؟؟؟ یا پژوییه ؟؟؟
نام
-
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
نژاد پرست!!!!!!!!
فرقون ثاظی جاده مخثوث !
-
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
عقبش با بقیه ماشین همخونی نداره !
ژیان مهاری
-
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
دوستش دارم ... خوبه !!
ح.اسدی
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
ظاهراً مشخصات خوبی نسبت به مابقی ماشین های ایران خودرو داره، البته اگه بخواد با همون امكانات فنیِ سورن توربو، بازار بیاد خوب نیست، بخاطر قدرت بالا و قطعا سرعت بالاتر، ترمز با تكنولوژی قدیم براش مناسب نیست، نبود سیستم كشش (ای اس پی)، باز هم مشخص نیست گیربكس چه مدلیه، خنگ و تنبل بودن گیربكس و .... در كل باز هم نسبت به درجا زدن های 40 سال اخیر، یه حركت خیلی خیلی كوچك و مثبت محسوب میشه، تولید خودرویی با قدرت نزدیك به 150 اسب بخار. البته تا چند وقت یا چند سال اول، پیدا كردن قطعاتش و در ادامه مشكلات خودروهای توربو میشه معظل بزرگ مردم و خریداران، خدا صبر بده ☻☺
طاهر
-
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
یه رینگ فابریك مخصوص خودش هم طراحی كنید خوب میشه - ماشینای روز دنیا هر كودوم رینگ مخصوص به خودشونو دارن
شیپور
-
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
این كه شترگاوپلنگه !!!

نیازمندی ها