طی حکمی از سوی علی اصغر پورمحمدی صورت گرفت

انتصاب مشاور مدیر شبکه و دبیر شورای راهبردی شبکه سه سیما

مدیر شبکه سه سیما در حکمی احسان کاوه را به سمت مشاور مدیر شبکه و دبیر شورای راهبردی شبکه سه منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۲
انتصاب مشاور مدیر شبکه و دبیر شورای راهبردی شبکه سه سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای احسان کاوه

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند شما در رسانه ملی، به موجب این حکم به سمت مشاور مدیر شبکه و دبیر شورای راهبردی شبکه سه سیما منصوب می شوید.

شبکه سه سیما که به عنوان یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین شبکه های سیما از جایگاه ممتازی برخوردار است، وظیفه دارد ضمن حفظ این جایگاه، اهداف بلند مدت و عملیاتی را برای ارتقاء خود طراحی نموده و اجرا کند.

اهم وظایف شما در این حوزه به شرح ذیل می باشد:

ایجاد نقشه راه محتوایی برای دستیابی به مولفه های راهبردی در راستای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، تشکیل شورای راهبردی بر مبنای اولویت های اصلی طراحی شده ، پیگیری و ایجاد هویت مستقل محتوایی و فرمی، ایجاد نظام ارزیابی کیفی برای برنامه های تولیدی و تامینی، بهبود روند تولید و تقویت برنامه های شاخص، مهندسی جدول پخش و ارتقاء زیر ساخت فنی شبکه، انتظار می رود با بهره گیری از راهبردها و سیاست های رسانه ملی، تجارب و دانش نخبگان و مدیران شبکه، بتوانید در جهت رسیدن به این اهداف موفق باشید. از خداوند متعال برای شما عزت، سربلندی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.

علی اصغر پورمحمدی

مدیر شبکه سه سیما

یاد آور می شود، احسان کاوه کارشناس ارشد مدیریت رسانه است و پیش از این مدیریت شبکه تهران و مدیر تولید شبکه آی فیلم را در کارنامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها