در نشست خبری سرپرست اداره کل استاندارد استان بوشهر با اصحاب رسانه به مناسبت هفته استاندارد مطرح شد؛

یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران

اطمینان از علامت استاندارد

10001517 را به خاطر بسپارید

رئیس اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس از مردم خواست برای اطمینان از صحت و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالاها، کد 10 رقمی نوشته شده زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال نمایند.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۶
10001517 را به خاطر بسپارید

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سید علی جعفری ایوری به مناسبت هفته استاندارد، اظهار داشت: این سامانه پیامکی متعلق به سازمان ملی استاندارد ایران است و بلافاصله پاسخ صحت استاندارد کالا برای فرد ارسال می شود.

وی بامهم دانستن نشان استاندارد بر روی تمامی کالاها بویژه مواد غذایی و لوازم خانگی که کاربرد بیشتری نسبت به دیگر محصولات دارند، گفت: وجود علامت استاندارد علاوه بر کیفیت کالا، نشانه نظارت دقیق کارشناسان سازمان ملی استاندارد بر تولید کالاها می باشد.

جعفری ایوری، با گرامی داشت هفته استاندارد (23 تا 29 مهر) گفت: دراین هفته و بر اساس روز شمار تعیین شده، برنامه های مختلفی درحوزه فعالیت این اداره که هفت شهرستان واقع در شرق استان گلستان می باشد، اجرا می شود.

وی، دیدار با ائمه جمعه، فرمانداران و سخنرانی در نماز جمعه شیعه و اهل سنت، اجرای مراسم هفته استاندارد در صبحگاه مدارس، توزیع بروشور، نصب بنرهای تبلیغاتی، توزیع دفاتر مشق استاندارد بین دانش آموزان نیازمند، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع استاندارد، غبار روبی گلزار شهیدان و بازدید از واحدهای تولیدی از جمله برنامه های بزرگداشت هفته استاندارد درشرق گلستان برشمرد و گفت: برخی برنامه ها از جمله تجلیل از واحدهای نمونه به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار می شود.

نیمی از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری گلستان در هفت شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه واقع در شرق این استان سکونت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها