هیلاری کلینتون از سخنرانی احساسی و تأثیرگذار همسر رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در تقبیح اظهارات بی‌شرمانه ترامپ علیه زنان، تمجید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۷
سخنرانی تأثیرگذار میشل اوباما در تقبیح اظهارات شرم‌آور ترامپ علیه زنان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هِوی، «هیلاری کلینتون،» نامزد حزب دمکرات آمریکا در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، با انتشار پستی در صفحه توئیترش، از اظهارات «میش اوباما،» بانوی اول کاخ‌سفید، در انتقاد از ترامپ استقبال کرد. وی در پست خود نوشته است: تک تک لحظات سخنرانی میشل اوباما ارزش شنیدن دارد.

میشل اوباما گفته بود: سخنان ترامپ اظهارات فردی است که به طور آزادانه و به صراحت درباره تعرض جنسی به زنان صحبت می کند. او از زبانی استفاده می کند که بسیار زشت است و بسیاری از ما نگران آن هستیم که زمانی که تلویزیون روشن باشد کودکان ما آنها را بشنوند. این تصور که شما می توانید هرکاری که بخواهید درباره یک زن انجام دهید بیرحمانه، ترسناک و در حقیقت آسیب زننده است.
هیلاری کلینتون در واکنش به سخنان میشل اوبام،ا نوشت: امیدوارم شما سخنرانی امروز میشل اوباما را در «نیوهمپشایر» دیده باشید و بار دیگر نگاه کنید. او نه تنها اظهاراتی قوی و متقاعد کننده درباره انتخابات بیان داشت بلکه نشان داد که ما آمریکایی هستیم و اجازه نخواهیم داد که این نماد خطرناک، تفرقه افکن، تاریک و بدبین از آمریکا بر قلب‌ها حکمفرمایی کند. ما باید در این نبرد پیروز شویم.
منبع : باشگاه خبرنگاران
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
۰
۰
گدا به گدا.....رحمت به خدا....

نیازمندی ها