به دنبال انعکاس خبری در برخی سایت های خبری محلی، مبنی بر ضرب و شتم پنج دانش آموز در کلاله توسط یک معلم، سرپرست آموزش وپرورش این شهرستان اعلام کرد: موضوع ضرب وشتم دانش آموزان از طرق مختلف و نیز حراست این مدیریت تحت بررسی دقیق قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۲
تنبیه 5 دانش آموز توسط یک معلم در کلاله تحت بررسی است

به گزارش جام جم آنلاین، محمدرضا سنچولی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این ماجرا صبح روز دوشنبه هفته جاری در کلاس هشتم مدرسه پسرانه طالقانی این شهر به وقوع پیوسته است.

وی افزود: براساس اطلاعات اولیه و گزارشی که امروز از مسئولان مدرسه مذکور در اختیارمان قرار گرفت، پنج نفر از دانش آموزان با تاخیر وارد مدرسه می شوند و در واکنش به این موضوع یکی از معلمان مدرسه دانش آموزان را پای تخته خواسته آنان را مورد ضرب وشتم قرار می دهد.

وی گفت: پس از این حادثه، پدر دو نفر از دانش آموزان، فرزندان خودرا به دکتر برده وتحت معاینات اولیه قرار می دهند و گزارش ماجرا را به صورت کتبی در اختیار حراست مدیریت آموزش و پرورش کلاله قرار می دهند.

سرپرست آموزش و پرورش کلاله تاکید کرد: موضوع از طریق کانال های مختلف و همچنین حراست آموزش و پرورش تحت بررسی و رسیدگی قرار دارد که پس ازپایان تحقیقات وجمع آوری مستندات در جهت رفع هرگونه شبهه، اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس اخبار منتشر شده در برخی سایت های خبری کلاله، در جریان این ضرب و شتم، دست کم یکی از دانش آموزان که توسط ولی خود به یک پزشک عمومی مراجعه و تحت معاینه و مداوا قرار گرفته است، دارای کوفتگی بدن، خراشیدگی گردن و سردرد بوده است.

کلاله با بیش از 110 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و در 220 واحد آموزشی این شهرستان ، 21هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مادر
-
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
۰
۰
متأسفانه در مدرسه فرزندم یك‌مرتبه كه به تنبیه پسرم اعتراض كردم ناظم مدرسه لج كرده و تمام مشكلات مدرسه را به گردن بچه من می‌اندازد. من حتی پیشنهاد نصب دوربین برای كل مدرسه با هزینه خودم را كردم كه موافقت نكردند. با بچه من طوری برخورد كرده‌اند كه برای هر حادثه‌ای كلی شاهد از بین بچه‌های دیگر قد علم می‌كنند اما از بین همكاران آقای ناظم همگی سكوت می‌كنند در حالی كه اشراف كامل به رفتارهای فرزندم دارم.
محسن
-
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
۰
۰
مگه چیه مارو كه هرروز فلك میكردن چی بگیم ؟
نرم افزار موبایل
-
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
۰
۰
عجب،بابا اینا چقدر باحالن،ما رو انقدر میزدن خودمون رو خیس میكردیم،بخدا بچه ها سوسول میشن،بزارین تو مدرسه كتك بخورن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها