مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: افراد می‌توانند برای خرید دوچرخه موتور سیکلت برقی مبلغی ما بین 3میلیون تا 10میلیون وام دریافت کنند.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۰
دوچرخه سواران وام 10 میلیون تومانی می گیرند

به گزارش جام جم آنلاین، محمد درویش مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص اختصاص وام به دوچرخه سواران اظهارداشت: ‌افراد می‌توانند برای خرید موتورسیکلت برقی و با دوچرخه مبلغی ما بین 3میلیون تا 10میلیون وام دریافت کنند.

وی گفت: اختصاص وام به خریداران دوچرخه و یا موتور سیکلت برقی در جهت کاهش استفاده از خودروهای تک سرنشین و آلودگی هوای شهر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه 44هفته از آغاز پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو می‌گذرد، بیان داشت: با حذف خودروهای تک سرنشین می‌خواهیم کاری کنیم که آلودگی صوتی شهر کم و تحرک به شهروندان باز گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
دوچرخه‌سوار سابق
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
۰
۰
در شرایط آلودگی هوای تهران، دوچرخه‌سواری و یا حتی دویدن و یا ورزش كردن می‌تواند بزرگترین سمّ مهلك را وارد بدن و ریه‌ها بكند.
ابتدا باید كالاهای قاچاق را به روشی دیگر امحاء كرد و نه سوزاندن. بعد كارخانه‌ها و منابع تولیدكننده آلودگی هوا را از شهرها خارج و به مناطق دوردست غیر قابل سكونت برد. سپس فكری به حال خودروها و ماشین‌ها و ناوگان حمل و نقل فرسوده كرد.
به نظر میاد وام دادن برای استفاده از دوچرخه و موتورشارژی قدری فانتزی و مسخره باشد. چرا به وام ازدواج جوان‌ها اهمیتی داده نمی‌شود؟؟؟
جوجو
-
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
۰
۰
نعل وارونه...
گوگولی‌مگولی
-
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
آخه طراحش زی‌زی‌گولی بوده... خخخ... الگوبرداری از كشورهای پیشرو سطر آخر دستورالعمل مبارزه با آلودگی هوا و بازیابی سلامت مردم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها