کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق ایران تا روز شنبه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای کشور طی دو روز آینده اظهار کرد: فردا چهارشنبه آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و روز پنجشنبه نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۴
آسمان تهران در روز عاشورا نیمه ابری است

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، احد وظیفه با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی روز سه شنبه در برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان و شمال آذربایجان شرقی بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط یزد و ارتفاعات کرمان افزایش ابر و احتمال رگبار باران وجود دارد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای اردبیل، گیلان و غرب مازندران و برخی نقاط خراسان شمالی بارش باران پیش بینی می‌شود گفت: از سه شنبه بعدازظهر نیمه شرقی خلیج فارس مواج می شود. این شرایط در روز چهارشنبه نیز ادامه می‌یابد و پنجشنبه بعدازظهر سراسر خلیج فارس بویژه مناطق مرکزی مواج خواهد شد.

وظیفه درباره وضعیت هوای پایتخت نیز گفت: هوای تهران در روز جاری صاف تا کمی ابری بود. فردا چهارشنبه آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و روز پنجشنبه نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. در روز عاشورای حسینی دمای تهران در بالاترین وضعیت به 26 و در کمترین وضعیت به 15 درجه سانتیگراد می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها