اگرچه انتظار می‌رفت در روز جاری به دلیل تعطیلات پیش رو، بازار سکه و ارز از آرامش نسبی برخوردار باشد، اما قیمت انواع سکه در معاملات نسبت دیروز ، گران شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۳۸
قیمت سکه و ارز 19 مهر 95 +جدول

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، اگرچه انتظار می‌رفت که بازار سکه و ارز در روز جاری به دلیل تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی، ثبات را تجربه کند، اما امروز قیمت انواع سکه با افزایش مواجه بود، به نحوی که نرخ سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با ۴ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۸۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسید، نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش ۲۶۰۰ تومانی به یک میلیون و ۸۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

نیم‌سکه با ۲ هزار تومان افزایش به قیمت ۵۴۸ هزار تومان معامله شد؛ ولی ربع‌سکه و سکه یک گرمی با ثبات قیمتی خود، به ترتیب با ۲۸۷ هزار تومان و ۱۸۰ هزار تومان، در بازار مورد معامله قرار گرفت.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۵ دلار و ۷۰ سنت افزایش به ۱۲۶۴ دلار و ۳۰ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳۲۳ تومان افزایش به نرخ ۱۱۰ هزار و ۴۷۳ تومان معامله شد.

هر دلار در بازار آزاد امروز(دوشنبه) تهران ۳۵۸۸ تومان، یورو ۴۰۵۰ تومان، پوند ۴۵۳۱ تومان، لیر ترکیه ۱۱۹۹ تومان و درهم امارات ۹۸۲ تومان است.

جدول قیمت سکه و ارز در بازار آزاد امروز (دوشنبه)
نوع سکه/ارز قیمت (تومان/دلار)
تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و ۸۶ هزار و ۱۰۰ تومان
تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۸۰ هزار و ۵۰۰ تومان
نیم سکه ۵۴۸ هزار تومان
ربع سکه ۲۸۷ هزار تومان
سکه یک گرمی ۱۸۰ هزار تومان
هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۶۴ دلار و ۳۰ سنت
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۰ هزار و ۴۷۳ تومان
دلار ۳۵۸۸ تومان
یورو ۴۰۵۰ تومان
پوند ۴۵۳۱ تومان
لیر ترکیه ۱۱۹۹ تومان
درهم امارات ۹۸۲ تومان
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
-
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
۰
۰
قیمت دلار در بازار آزاد در واقع همیشه حدود 20 تومان از آنچه شما اعلام میكنید بالاتر است. در ضمن چرا قیمت حواله دلار را اعلام نمیكنید كه بیشتر مایحتاج مردم و كالاهای وارداتی با آن خریداری میشود و بر قیمتهای كالا در داخل تاثیر گذارتر است؟؟ كه آنهم 20 الی 50 تومان بالاتر است!!! قیمتی كه شما اعلام میكنید قیمت اسكناس است كه بیشتر تجارت چمدانی را شامل میشود.....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها