فرمانده انتظامی گلستان از شهادت یک نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر ماموران انتظامی در تیراندازی افراد شرور به سمت آنها خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۳
شهادت مامور ناجا در درگیری با اوباش

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار علی اکبر جاویدان گفت‌: در پی شکایت تعداد زیادی از مردم یکی از روستاهای شهر آق قلا مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و درگیری مسلحانه تعدادی از اراذل و اوباش منطقه، ماموران نیروی انتظامی به مدت دو هفته آنها را تحت نظر قرار دادند. بعد از مشخص شدن محل اختفای این اراذل و اوباش، ظهر دیروز ماموران نیروی انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی به محل اختفای آنها در دامداری واقع در محور گرگان به آقلا، اعزام می شوند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در همان مرحله اول عملیات تعداد 4 نفر از اوباش که در یک تریلی مخفی بودند، دستگیر می شوند. در ادامه عملیات سه نفر از اراذل و اوباش که در داخل اتاقکی مخفی شده بوند، بوسیله اسلحه شکاری به طرف ماموران نیروی انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کنند. در این تیراندازی 4 نفر از ماموران از ناحیه سر و دست زخمی می شوند که سریعا به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه صبح امروز با وجود تلاش پزشکان، یکی از ماموران به درجه رفیع شهادت نائل گردید. سه مامور دیگر نیز در مراکز درمانی در حال درمان هستند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: دو نفر از اراذلی که به سمت ماموران شلیک کردند در همان محل، دستگیر و یکی از آنها متواری می شود. با تلاش ماموران نیروی انتظامی ساعتی بعد این فرد نیز دستگیر می شود. از محل اختفا آنها تعدادی سلاح سرد و مقداری مواد مخدر کشف و ضبط گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ظ
-
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۰
۰
بنظرم امكانات پلس نیروی انتظامی واقعا كمه باید به اندازه یك سرباز در جنگ های واقعی مجهز بشه
سعادتی كیا
-
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
۰
۰
دیگر به بعضی این ادمها كه نمی شود ادم گفت اسلحه دست میگیرند و اجازه به خود می دهند به هرانسانی تیراندازی كنندامروز به نیروی انتظامی زحمت كش تیراندازی میكند باید اشدمجازات برای خودایشان وخانواده شان اشدمجازات......اشدمجازات....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها