مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان پیرامون عرضه قلیان با روش «فست فود» و با استفاده از پیک موتوری در اصفهان توضیح داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۱
فست دود؛ سفارش قلیان با پیک موتوری

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از اصفهان، جواد محمدی فشارکی تصریح کرد: در این روش، شخص با عرضه کننده قلیان تماس می‌گیرد و قلیان با استفاده از پیک موتوری به درب منزل سفارش دهنده، ارسال می‌شود و نام این روش را «فست دود» گذاشته‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این موارد واکنش به تعطیلی چایخانه‌ها است یا خیر، گفت: طبق قاعده فردی که واحد صنفی‌اش پلمب یا تعطیل شده است، فعالیتش را رها نمی‌کند، چراکه آن فرد نه تحصیلات دارد و نه تخصص دیگری و تخصص او تنها همین کار است و مجبور می‌شود از هر طریقی فعالیت خود را ادامه دهد.

محمدی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر عرضه قلیان در باغ‌های حاشیه شهر و به صورت زیرزمینی و به صورت «فست دود» در اصفهان زیاد مشاهده می‌شود.

وی تاکید کرد: هیچ مرکز عرضه قلیان به صورت مجاز و رسمی در اصفهان وجود ندارد، در حال حاضر قلیان‌های جدیدی که به اندازه یک لیوان آب هستند عرضه می‌شود، در حال بررسی این مورد و موارد مشابه آن هستیم و امیدواریم با کمک نیروی انتظامی و مسئولان استانی بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان خاطرنشان کرد: عرضه قلیان به صورت غیرمجاز و زیرزمینی آسیب بیشتری خواهد داشت زیرا پیش از این اتفاقات و تعطیلی چایخانه‌های عرضه کننده قلیان، متصدی واحد صنفی و اداره بازرسی اصناف و اداره اماکن، چایخانه‌ها را کنترل می کرد، اما در حال حاضر این موارد را نمی‌توان به راحتی کنترل کرد به همین دلیل از اتفاقات پیش آمده بسیار ناراحت هستیم و با مراکز زیرزمینی و غیرمجار برخورد خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها