دبیرکل حزب الله تاکید کرد جنایت سعودی ها ضد مردم یمن برای رژیم بدسابقه ای همچون آل سعود امری طبیعی است ولی در نهایت مردم یمن پیروز خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۹
کشتار مردم یمن شمار زیادی از قدرت های جهان را رسوا خواهد کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی جنایت رژیم متجاوز سعودی به مردم بی دفاع و مظلوم جنوب صنعا پایتخت یمن را که حدود ۷۰۰ شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.

بر اساس این گزارش سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اظهار داشت: زمانی که به تاریخ رژیم سعودی و اقداماتش در حق جزیره عرب و کشورهای همسایه نگاه می کنیم، متوجه می شویم که کشتاری که توسط سعودی ها در یمن رخ داد، طبیعی و قابل پیش بینی بود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: محکوم کردن در برابر این جنایت هولناک، کار کوچکی است. ما ضمن ابراز تسلیت به خانواده های شهیدان، برای مجروحان نیز شفا طلب می کنیم و مردم مظلوم یمن را دعا می نماییم.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: باید با شدیدترین لحن این جنایت و کشتاری که امروز رخ داد، محکوم شود. این کشتار شمار زیادی از قدرت های جهان را رسوا خواهد کرد. به مردم یمن می گویم که بلاشک پیروز خواهید شد و خون شریف افراد انقلابی بر شمشیر تروریست ها و قاتلان فائق خواهد آمد.

سید حسن نصرالله افزود: مردم یمن با صبر و فداکاری شان بر متجاوزان پیروز خواهند شد. سعودی ها با پرداخت میلیاردها دلار از آمریکا سلاح می خرند و بازارهای سلاح آمریکا از این اقدام سود می برند اما سعودی ها این سلاح ها را در کشورهای ما و علیه ما به کار می گیرند.

وی عنوان داشت: در حال حاضر اگر از فسادی که باید با آن مبارزه کنیم، سخن بگوییم، در وهله نخست این فساد را در آمریکا و دشمن اسرائیلی می یابیم. آل سعود درست مطابق با میل آمریکا رفتار و ملت خود را گمراه می کند.

دبیرکل حزب الله بیان داشت: ما بر اساس تکلیف شرعی خود در مبارزه با دشمن صهیونیستی از یک طرف و مبارزه با خطر تکفیری ها و دور کردن آنها از مردم لبنان در مرزهای شرقی کشور، شهیدان و مجروحانی تقدیم کردیم.

سید حسن نصرالله در ادامه تاکید کرد: پول سعودی ها، تصمیم سیاسی، نفت آنان در خدمت منافع آمریکا است.

وی تصریح کرد: برخی در صدد هستند که جامعه ما و جوانان ما را تخریب کنند. این در حالی است که جوانان، ستون کشور، ارتش، مقاومت، امنیت و نهادها هستند. از تلاش های نیروهای امنیتی تشکر می کنم اما آمارها رو به افزایش است و احتمالا برخی گروه ها و دشمنان برای این موضوع برنامه ریزی می کنند.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: در زمانی که مرزها در برابر تجاوز و تروریست محافظت می شوند، مردم در داخل کشور با خطراتی مواجه هستند که اهمیتشان کمتر از خطر امنیتی نیست؛ از جمله این خطرات نیز مواد مخدر است.

سیدحسن نصرالله افزود: به تاجران مواد مخدر می گویم که کشتار و تخریب جوانان بس است. همه مردم در این خصوص مسئولیت دارند و ما باید جامعه را مستحکم کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها