بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است، با وجود کاهش چشمگیر تعداد کاربران بازی Pokemon Go، این بازی همچنان درآمد بسیار زیادی از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای به دست‌ می‌آورد. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود است و تنها منبع درآمدی آن، خرید‌های درون برنامه‌ای است.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۵
سازندگان بازی Pokemon Go‌ روزانه چقدر درآمد دارند؟

به گزارش جام جم آنلاین از تک شات ، گروه نیوزو،‌ اخیرا گزارشی منتشر کرده‌اند که براساس آن،‌ بازی Pokemon Go‌ روزانه در حدود ۲ میلیون دلار درآمد دارد و این میزان جدا از ۳۰ درصدی است که فروشگاه اپل و گوگل دریافت می‌کنند. این بازی در ماه تیر عرضه شد و در آن زمان روزانه ۱۶ میلیون دلار درآمد داشت.

همچنین طبق این گزارش روزانه بیش از ۷۰۰ هزار دانلود جدید برای این بازی ثبت می‌شود. ماه گذشته اعلام شد که تعداد دفعات دانلود این بازی از مرز ۵۰۰ میلیون نیز عبور کرده است. همچنین بر اساس آماری که کمپانی اپل منتشر کرده است، این بازی در اولین هفته‌ی عرضه بیش از هر برنامه‌ی دیگری در تاریخ این فروشگاه، دانلود شده است.

در گزارش منتشر شده از سوی نیوزو آمده است که بازی Pokemon Go از مرز ۵۵۰ میلیون دانلود گذشته است و در مجموع ۴۷۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. با این حال این بازی هنوز برنامه‌ی مشخصی برای آینده دارد و بازار‌های بزرگی چون چین و کره‌جنوبی را نیز به زودی هدف قرار خواهد داد.

در همین رابطه پیتر وارمن، مدیر اجرایی نیوزو گفت: بازی Pokemon Go از جهات مختلفی چشمان ما را باز کرد. این بازی موفق شد در صدر جدول بیشترین خرید‌های درون برنامه‌ای موبایل قرار بگیرد. رتبه‌ای که برای مدت طولانی در اختیار گروه کوچکی از سازندگان بود. این بازی بدون شک ثابت کرد که واقعیت افزوده با استفاده از راه‌هایی برای مخاطبان بسیاری قابل عرضه خواهد بود. از مزیت‌های دیگر این بازی می‌توان به تشویق کودکان و جوانان به گذراندن زمان خارج از خانه، اشاره کرد. حتی اگر این زمان با تلفن همراه سپری شود.

همچنین جدول بیشترین خرید‌های درون برنامه‌ای اخیرا از سوی اپل اعلام شده است و بازی Pokemon Go‌ بعد از بازی Clash Royale‌ در رتبه‌ی دوم قرار گرفته‌ است. این بازی پیش از این در جدول بازی‌های رایگان نیز در مقام اول قرار داشت اما حالا در رتبه‌ی پنجاه و ششم قرار دارد.

استودیو نیانتیک، سازنده‌ی این بازی نیز به تازگی اعلام کرده است که ویژگی‌ها و تغییرات جالبی در این بازی به‌ وجود خواهند آمد. به نظر می‌رسد به زودی قابلیت مبارزه‌ی چند‌نفره به این بازی اضافه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها