فدراسیون فوتبال ایران از فیفا درخواست کرده تا دیدار برگشت تیم‌های ملی ایران و ازبکستان یک روز زودتر برگزار شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۰۵
درخواست ایران از فیفا: ایران و ازبکستان یک روز زودتر برگزار شود

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از هفته هشتم این رقابت‌ها در حالی قرار است 23 خرداد سال آینده به مصاف تیم ملی ازبکستان برود که شب این مسابقه نیز با یکی دیگر از مناسبات مذهبی کشورمان مطابق شده و این دیدار قرار است در شب قدر برگزار شود.

بر همین اساس تیرماه امسال مهدی تاج در سفری که به مالزی داشت درباره تغییر زمان دو دیدار با کره جنوبی و ازبکستان درخواست‌هایی را مطرح کرد که البته برای مسابقه با کره جنوبی این اقدامات مثمرثمر واقع نشده و این مسابقه در نهایت در شب عاشورا برگزار خواهد شد اما فدراسیون کشورمان حدود 7 ماه مانده به آغاز بازی دور برگشت ازبکستان از حالا اقدامات بین‌المللی خود را برای تغییر زمان دیدار با ازبکستان آغاز کرده است.

بر همین اساس مقامات فدراسیون ایران چهارشنبه گذشته نامه جدیدی را در همین ارتباط تنظیم و برای فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کردند و در صورت موافقت آنها دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان به جای 23 خرداد 96 یک روز جلوتر آمده و در تاریخ 22 خرداد برگزار شود.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه در فیفادی خرداد تیم‌های ملی فقط یک بازی رسمی را پشت سر خواهند گذاشت مشکلی برای جابه‌جایی زمان این دیدار وجود نداشته باشد و این دیدار یک روز زودتر برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها