شرکت پاناسونیک (Panasonic) که پیشتر یک نمونه اولیه تلویزیون کاملا شفاف (شیشه مانند) پرده‌برداری کرده بود ، حالا با ارتقاع کیفیت تصویرش در حد بهترین تلویزیون‌های بازار مدل جدید و پیشرفته‌تر آن را رونمایی کرده است
کد خبر: ۹۵۳۴۱۹
تلویزیون شفاف پاناسونیک که به‌جای شیشه استفاده می‌شود +عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از انگجت، این تلویزیون اولد (OLED) که از شبکه های تورمانند مرغوبی ساخته شده است، حتی می‌تواند به‌ صورت جام شیشه در درب‌های کشویی و دکورهای منازل و دفاتر کار نیز جاسازی شده و دست کاربران برای مموارد تازه مصرف برای ان کاملا باز است.

تصویر این تلویزیون حتی در صورتی که نور شدیدی در پشت زمینه آن روشن باشد، کاملا واضح و مشاهده‌اش آسان است. هنگامی هم که تصویرش را تیره کنید ، صفحه‌اش به‌ اندازه کافی واضح و روشن هست که که تقریبا تشخیص آن از تلویزیون‌های معمولی بازار غیرممکن است. (تصویر مدل قبلی ان زیادی تیره بود نیاز به نورپردازی پس زمینه داخل کابینتی داشت.) هنگامی هم که آن را خاموش می‌کنید، خودتان هم مشکل آن را از یک جام شیشه تشخیص می‌دهید و شاید گاهی اوقات باورش برای خودتان هم مشکل باشد که این همان تلویزیونی است که چنددقیقه پیش شما آن را روشن کرده بودید.

خوب مشتاق شده‌اید که یکی از این تلویزیون‌ها را داشته باشید؟ سخنگوی پاناسونیک می‌گوید برای توسعه و ارتقای قابلیت‌های این تلویزیون هنوز چند سالی وقت لازم است. هیچ نباشد باید 3 سالی صبر کنیم تا رسما به بازار بیاید.

-

-

-

-

-

-

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
جلل خالق

نیازمندی ها