در مراسمی از سردیس پروفسور مجید سمیعی، چهره ماندگار ایرانی و رییس فدراسیون جهانی جراحان مغز و اعصاب دنیا در انزلی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۷۶
رونمایی از تندیس پروفسور سمیعی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از گیلان، پروفسور مجید سمیعی در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت های موثر این منطقه در بحث گردشگری و تجارت اعلام کرد: برای مدیرعامل و پرسنل سازمان منطقه آزاد انزلی که خدمات بزرگی را برای ایران در سطح جهان انجام می دهند، از صمیم قلب موفقیت روز افزون را آرزومندم.

چهره برجسته پزشکی جهان با تشکر از هنرمندانی که سردیس وی را در منطقه آزاد انزلی طراحی و خلق نمودند، اظهار امیدواری کرد که این سردیس میمنتی برای پیشرفت سریع کارها و انگیزه ای برای همه افراد فعال در این منطقه و استان باشد.

وی خاطرنشان کرد که رونمایی از این سردیس را به فال نیک گرفته و امیدوارم که این سردیس انگیزه بیشتری برای دانش آموزان و دانشجویان به جهت رسیدن به هدف و آرمان های بزرگ علمی باشد.

رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر افزایش تلاش‌ها برای تکمیل زیرساختهای استان و کشور گفت: با عنایت به پروژه های زیرساختی، توسعه ای و در حال احداثی همچون مجتمع بندری کاسپین و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه روابط با کشورهای حاشیه دریای خزر، مطمئن هستیم که در سالهای آتی این منطقه به عنوان یک منطقه آزاد توانمند در زمینه تولید، صادرات و گردشگری به کشور های حاشیه خزر و همسایه در سطح بین المللی معرفی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها