شکایت معروف‌ترین قربانی اسیدپاشی کشور از فیلم سینمایی «لانتوری» به شورای حل اختلاف خانه سینما رسید.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۷
شکایت آمنه بهرامی از لانتوری به خانه سینما رسید

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، آمنه بهرامی معروف‌ترین قربانی اسیدپاشی کشور که با بخشش عامل اسیدپاشی در لحظه قصاص چشم‌هایش، به چهره‌ای جهانی تبدیل شد، از سازنده فیلم «لانتوری» به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد.

این شکایت به شورای حل اختلاف خانه سینما ارجاع شده است و در حال حاضر هیات داوری شورای حل اختلاف در حال پیگیری این شکایت است.

آمنه بهرامی مدعی است عوامل این فیلم با استفاده از جزئیات زندگی او و جملات کلیدی کتابش بدون هیچگونه مجوزی، سناریو را نوشته و فیلم را ساخته‌اند.

یکی از شرکت های فیلمسازی آلمانی برای ساخت فیلم او با وی مذاکره کردند و برای آن‌ها بخشش بهرامی در حکم قصاص در پرونده اسید پاشی بسیار اهمیت داشت و قرار بود فیلمی براساس زندگی او ساخته شود.

حال باید دید شورای حل اختلاف خانه سینما چه تصمیمی خواهد گرفت با توجه به ادعای آمنه بهرامی اگر شورا رای به نفع آمنه بهرامی صادر کند فعالیت های بعدی رضا درمیشیان در خصوص فیلم «لانتوری» دچار مشکل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عزیز
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
این خانم هم بهتره به جای اینكه به دیوار مشت بزنه حقش رو از متهم اون عمل حیوانی می گرفت دور روز دیگه طرف تو كوچه خیابون با آرامش راه میره ایشون هست كه باید .... به هرحال با بخشش اون حیوان رذل هم عقده به دل خودش موند هم به دل ملت كه چرا باید از چنین مخلوقاتی گذشت (بخشش همیشه خوب نیست) و حالا این خانم حقه نداشتشو داره از یه كارگردان میگیره !!! ، البته اطرافیان در جریحه دار كردن ایشون نقش بسزایی دارن .
بهمن
-
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
آمنه بجای اینكه از عامل جنایت شكایت كنه اونو بخشید و وقتی دید بهش دیه هم نمیرسه میخواد از بقیه شكایت كنه آخه چرا

نیازمندی ها