فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری اعضای باند کلاهبردار اینترنتی که از طریق بی‌تالک زنان و دختران را اغفال و از انان اخاذی می کرد.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۹
شیطان بی‌تالک دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، سرهنگ یوسف ملک زاده در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یکی از شهروندان به ماموران انتظامی بخش زرقان مراجعه و مدعی شد، شخصی ناشناس از طریق فضای مجازی به مبلغ 240 میلیون ریال از دخترش کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد اعضای یک باند از طریق بیتالک زنان و دختران را اغفال و از انان اخاذی می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: دستگیری اعضای این باند در دستور کار ماموران قرار گرفت و با تلاش ماموران دو نفر از آنها شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ ملک زاده افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به جرم خود مبنی بر اغفال و کلاهبرداری از شهروندان از طریق شبکه اجتماعی بی‌تالک با نام مستعار و جعلی اقرار کردند.

وی بیان کرد: در ادامه سردسته این باند که بصورت کاملا حرفه ای، دو متهم دستگیر شده را پدر و خواهر خود در اغفالگری معرفی کرده بود و از زنان و دختران جهت جلب اعتماد آنان، خواستگاری می کرد، در شهر شیراز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: سرکرده این باند نیز به جرم خود اقرار کرد و هر سه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پارسا تهرانی
-
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
بی تالك چیه؟؟؟؟؟ زشته میخندن بهمون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها