سرقت از 50 خودرو در تهران

پدر و پسر سارق دستگیر شدند

پدر و پسر سارق پس از دستگیری به سرقت از 50 خودرو در تهران اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۵
پدر و پسر سارق دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت در نواحی مرکزی پایتخت و به تبع آن دریافت شکایات و گزارش های مردمی مبنی بر سرقت لوازم خودرو در محدوده نازی آباد تهران که موجی از نارضایتی را برای ساکنان این منطقه فراهم کرده بود؛پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود:بلافاصله ماموران تحقیقات گسترده و گشت زنی های هدفمند خود را آغاز و سرانجام هفتم مهرماه با زیر نظر گرفتن محل های سرقت موفق به دستگیری دو متهم مورد نظر شدند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، ضمن ورود به منزل متهمان ، 12 دستگاه ضبط خودرو؛ 16 عدد پنل؛ دو حلقه لاستیک خودرو؛ دو عدد ساب باکس و 6 عدد گوشی تلفن همراه کشف کردند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهمان پرونده که پدر و پسری به نام های «ارسلان» و «اردلان» هستند در خلال بازجویی های پلیسی به 50 فقره سرقت معترف شدند که پس از بررسی و اعلام به مالباختگان 16 تن از شکات در کلانتری 130ناز آباد حاضر و اموال خود را در بین اقلام مکشوفه شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد:در تحقیقات گسترده تر و طبق آخرین استعلامات انجام شده مشخص شد متهمان سرقت های مشابه زیادی را در سطح محدوده انجام داده اند که به احتمال سرقت های دیگر از سوی این دو و به جهت شناسایی دیگر شکات؛ نامبردگان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی بنا به دستورپازپرس دادسرای ناحیه 12 شهر تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یاسر
-
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
از كوزه همان برون تراود كه در اوست

نیازمندی ها