نماینده اهواز در مجلس مطرح کرد:

پروژه‌های عمرانی مقصر ایجاد ریزگردها

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان خبر داد:

اولین «استارتاپ» تخصصی ریزگردها

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان از برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین «استارتاپ ویکند» ملی تخصصی ریزگردها با همکاری جهاد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۶
اولین «استارتاپ» تخصصی ریزگردها

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر علیرضا زراسوندی گفت: درصدد هستیم با همکاری جهاد دانشگاهی اولین «استارتاپ ویکند» ملی تخصصی در حوزه ریزگردها را در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا شرکت‌های دانش‌بنیان تخصصی در حوزه ریزگردها که محصول‌محور هستند، برای حضور در این رویداد دعوت می‌شوند.

مدیر مرکز تحقیقات منطقه‌ای ریزگردها ادامه داد: پروژه منشأیابی داخلی ریزگردها در این مرکز به اتمام رسیده است. با اجرای این پروژه تمام منشأ‌های داخلی و شاخص‌های زمین - زیست‌محیطی منشأهای داخلی و خارجی ریزگردها شناسایی و تهیه شد و در اختیار سازمان مربوطه قرار گرفت.

زراسوندی تصریح کرد: با توجه به این امر، درصدد هستیم در رویداد «استارتاپ ویکند» ریزگردها بیشتر در فاز کنترل و مدیریت وارد شویم و شرکت‌های فعال در این حوزه را دعوت کنیم که ایده‌های خود را ارائه دهند.

وی با بیان این‌که این رویداد با همکاری حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به‌صورت ملی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری این رویداد هستیم و به احتمال زیاد زمان برگزاری آن در بهمن‌ماه امسال خواهد بود.

محمد علاف پور- خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها