حجت الاسلام و المسلمین منتظری از برخورد با هنجارشکنی‌ها در ایام عزاداری محرم و اقداماتی از قبیل قمه زنی خبر داد و گفت: مسئله قمه زنی از جمله مسایلی است که امروز در جهت ضربه زدن به حیثیت و اعتبار مکتب تشیع استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۵۱
دستور دادستان‌ کل کشور برای برخورد با قمه زنی

به گزارش جام جم آنلاین ،حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در گفت‌وگو با میزان‌ با اشاره به فرارسیدن ماه محرم از برخورد با هنجارشکنی‌ها در ایام عزاداری امام حسین (ع) و اقداماتی از قبیل قمه زنی در این ماه خبر داد و اظهار کرد: مسئله قمه زنی از جمله مسایلی است که امروز در جهت ضربه زدن به حیثیت و اعتبار مکتب تشیع استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه عده‌ زیادی از دشمنان از این حرکت سوء‌استفاده می‌کنند، گفت: همه باید بدانند که امروز قمه زنی مسئله ای است که مورد توجه شیعه انگلیسی و به نحوی دشمنان است و آن‌ها می‌خواهند به این طریق چهره تشیع و عزاداران امام حسین (ع) را ملکوک کنند.

دادستان کل کشور ادامه داد: از این جهت که قمه زنی امروز به یکی از ابزارهای سوءاستفاده دشمن برای ضرر رساندن به نظام ولایی و تشیع مورد توجه قرار می‌گیرد باید به این موضوع نگاه کرده و نباید این ابزارها را در اختیار دشمن قرار داد.

وی خاطرنشان کرد : وظیفه دادستان‌ها و نیروی انتظامی نیز این است که با رفتارهای ناهنجار و هنجار شکنی‌ها در ماه محرم برخورد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
w
-
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
باید گفت كه تا الان كجا بودید كه سر آخر ، انگلیس خبیث در جهت تفرقه افكنی ازش استفاده كرد حالا یادتون
افتاد نباید هنجار شكنی بشه؟؟؟ چرا پیشگیری نمیكنید ،كلا همه چیز رو به حال خودش رها میكنید بعد كه ازش
سو استفاده شد ، راهكار میدید :( خب چه كاریه.
پورمحمد
-
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
الحمدلله نیروی انتظامی بعضی مناطق اصلا گوش نمی كنند
علی تهرانی
-
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
باسلام:در منطقه جوانمرد قصاب و شهرری وتكیه عربهای مقیم بازار و چهارراه گلوبندك وعراقیهای مقیم تهران در منازلشان بصورت پنهانی قمه میزنند.در این دهه سرهایشان را میتراشند وشما میتوانید رد قمه را روی سرشان ببینید.
ناشناس
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
من وقتی درست به بعضی از مسائل این مملكت فكر می كنم به خدا پناه می برم چرا باید بیشتر مشكلات را خارجی ها صحبت كنند تا مراجع به گفته خودشان كه آنها (خارج ها) سو استفاده می كنند مردم انجام ندهند اگراین كارها ناشایست و دور از انسانیت است چرا ممنوع نمی شود و برخورد نمی شود خرافاتی بودن مردم چه سودی می رسانند خداوند آگاه است
پمپ وكیوم كیان پارس
-
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
خیلی وحشیانه است
ممنون كه برخورد میكنید
حسینچی
-
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
جناب دادستان كل كشور لابد در مسایل مذهبی از مراجع بزرگ شیعه مثل آیت الله سیستانی بیشتر اطلاعات دارند كه ایشون با اون عظمت برخورد نمیكنن ولی اینها كاسه داغ تر از آش هستند. اختلاسهای میلیاردی تو كشور اسلامی باعث وهن نیست! من اصلاً و ابداً با قمه زنی در ملا عام مخصوصاً در این زمان كه بیشتر افراد قصد خودنمایی دارند موافق نیستم ولی در رابطه با قمه زنی پنهانی هیچ كسی حق نداره متعرض كسی بشه . لطف كنید بجای برخورد قاطع با این مورد یه برخورد اندك هم با سایر بدبختیهای كشور اسلامی بكنید.

نیازمندی ها