مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر آبادان گفت: به دلیل شدت گرد و خاک، امدادگران جمعیت هلال احمر آبادان اقدام به توزیع ماسک به صورت رایگان کردند.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۵
توزیع رایگان ماسک توسط هلال احمر در آبادان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، حمید قناعتیان افزود: دو اکیپ 5 نفره از امدادگران این جمعیت، کار توزیع ماسک را از منطقه بریم آغاز و به تدریج به سمت سایر مناطق شهری از جمله امیری، اروسیه، میدان طیب، فرمانداری، ایستگاه ۸ و ایستگاه ۱۲ مقابل زیارتگاه سید عباس پیش رفتند.

وی اضافه کرد: امدادگران برای سهولت و تسریع در کار توزیع ماسک‌ها و ارائه برخی خدمات جانبی احتمالی مورد نیاز از ۲ دستگاه آمبولانس برای جابه جایی در مسیرهای یاد شده استفاده کردند.

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر آبادان تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر آبادان، کار توزیع ۲ هزار ماسک اهدایی از سوی برخی خیران و صاحبان داروخانه های سطح شهر را با شور و اشتیاق فراوان به انجام رساندند.

قناعتیان همچنین از آمادگی کامل جمعیت هلال احمر آبادان برای کمک به توزیع هر گونه امکانات رفاهی و خدماتی به مردم از سوی افراد خیر و یا گروه های خیریه خبر داد.

این در حالی است که؛ طبق اعلام سید احمد موسوی آزاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان، میزان گرد و خاک معلق در هوای امروز آبادان تا سه هزار و ۱۰۴ میکروگرم بر مترمکعب یعنی ۲۰ برابر حد مجاز نیز رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی طرف
-
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
رایگان! مگه قیمتش چنده؟ 500 تا تك تومنی. دولت خجالت بكشه كه خبر ماسك مجانی رو هم تو روزنامه میزنه. چند هزار میلیارد خوردن بعضیا و رفتن. الان پول این ماسك ها فكر نكنم از 1 میلیون تومانم بیشتر بشه مگه اینكه مدیری بیاد فاكتور بزنه 1 میلیارد تومن ماسك توزیع شد بین هموطنان و 999 میلیون به جیب بزنه!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها