سری چهارم آماده می‌شود

جدیدترین خبرها از خندوانه

آخرین بخش از قسمت پایانی برنامه خندوانه با حضور امیر کربلایی زاده و جمعیت 777 نفری حاضر در استودیو به روی آنتن رفت.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۴
«جناب‌خان» روانه زندان شد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، برنامه خندوانه در آخرین شب خود با حضور 777 نفر در ادامه برنامه پنجشنبه شب به روی آنتن رفت.

بعد از اجرای یک آهنگ و انجام قرعه کشی «بخون و ببر»، امیر کربلایی زاده در آخرین بخش از قسمت پایانی «خندوانه» به عنوان کمدین حاضر شد.

وی در طی اجرایش انواع عطسه ها را به شکل کاملا تصویری به همراه یک دستیار نشان داد و در آخر ضمن تشکر از دست‌اندرکاران «خندوانه» گفت: من سعی کردم در اجراهایم تمام نکات حائز اهمیت در استندآپ کمدی را به تصویر بکشم و آموزش دهم. امیدوارم اجراهایم مورد پسند مردم قرار گرفته باشد.

در ادامه قرعه کشی بین حاضران در استودیو انجام شد و بعد جوان اعلام کرد که در این فصل 52 هزار و نهصد و شصت و دو نفر در «خندوانه» حاضر شدند.

در این میان، نیما که سه نقش را در این فصل بازی می کرد؛ ابتدا به شکل «کیا» و در حالی که به همراه دو تن از افراد پشت صحنه‌ مشغول ذخیره آب بود، به صحنه آمد و بعد هم در نقش «جوبان» و «بایرام» که مشغول همان کار بودند، ظاهر شد. اتفاقی که در آخر معلوم شد به منظور جابه‌جایی بنزین، برای پمپ بنرین ساخته شده در آن‌جا بوده است.

پس از این و پخش «جناب خوانده شدنِ» جناب‌ خان و تصمیمش برای تخریب سوله خندوانه، در خبری اعلام شد که جناب خان و گروهش که شامل شاه حسینی و دانیال پشت صحنه بودند، روانه زندان شدند.

رامبد هم با دیدن این رویداد برای آزادی آنها دست به کار شد.

با آزادی آن ها مجددا همه دور هم جمع شدند و با عذرخواهی بابت فروختن رامبد، قرار شد در فصل چهارم «خندوانه» هم در همین استودیو با هم باشند و کار کنند.

جوان در ادامه، به همراه حاضران ضمن تشکر از یک لیست بلندبالا، با همه تا فصل بعدی برنامه خداحافظی کرد و گفت: بعد از این مدت، فصل چهارم با فکر بیشتر و برنامه‌های جدیدتری مهمان خانه های مردم خواهد شد.

در آخر در حالی که تعدادی از اعضای پشت صحنه، جلوی دوربین آمده بودند، حبیب بدیری قطعه ای را اجرا کرد و اینگونه بود که فصل دیگری از «خندوانه»، برای شروعی تازه تا پس از محرم و صفر با همه بیننگان و دوستدارانش وداع کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
غلام
-
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
كه چی این چه تیتریه دیگه

نیازمندی ها