حوادث بین الملل؛ دریاچه کانتی تنسی آمریکا

بازداشت دو برادرفراری متهم به تجاوز و سرقت

زندانی فراری پس از دستگیری به اتهام کیف قاپی، خود را به دیوانگی زد تا به زندان نرود.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۰
جنون سارق برای فرار از زندان

به گزارش جام‌جم، دو هفته پیش مرد میانسالی به اتهام کیف‌ قاپی از زنان در محله‌های جنوبی تهران تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و در جریان تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی تهران در بازجویی مدعی شد چون بیمار روانی است و قرص‌هایش را نخورده، از خانه بیرون رفته و ناخواسته با ترساندن زنان، کیفشان را دزدیده است.

او در ادامه تحقیقات خود را به دیوانگی زده و می‌گفت اگر به زندان برود، خواهد مرد.

با هماهنگی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، متهم به پزشکی قانونی معرفی و معلوم شد او دیوانه نیست و گفته‌هایش دروغ است. در حالی که تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از دیگر جرایم وی ادامه داشت، دیروز ماموران با کشف سرنخ‌هایی، متوجه شدند متهم میانسال یک کیف‌ قاپ حرفه‌ای است. در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد این مرد در واحد اجرای احکام دو دادسرا پرونده دارد و به اتهام سرقت و کیف‌ قاپی در یکی از دادسرا‌ها به چهار سال حبس ودر دادسرای دیگر به شش سال حبس محکوم شده اما با گرفتن مرخصی از زندان خارج شده و دیگر بازنگشته است. همین سرنخ کافی بود که راز دیوانگی ساختگی متهم فاش شود.

متهم دوباره بازجویی شد و این بار به پلیس گفت: من چون سابقه‌دار بودم و طی دو مرحله محکوم شده و باید ده سال را در زندان سپری می‌کردم، با گرفتن مرخصی از زندان بیرون آمده و دیگر بازنگشتم. در این مدت کیف‌قاپی‌هایم را از سر گرفتم. زمانی که دستگیر شدم، می‌دانستم که بزودی ماجرا لو می‌رود و پلیس و مراجع قضایی متوجه می‌شوند من 10 سال حبس دارم و از زندان فرار کرده‌ام. من هم برای این که به زندان نروم، تصمیم عجیبی گرفتم و خود را به دیوانگی زدم تا به تیمارستان بروم و از آنجا فرار کنم. اما با تیزهوشی بازپرس پرونده نتوانستم نقشه‌ام را عملی کنم و اکنون باید روانه زندان شوم وسال‌های سال در زندان بمانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها