خبر 20:30 دهم مهر

هجوم گرد و غبار

انتقاد ظریف از اجرای برجام،شرط و شروط آلمان ها،هجوم گرد و غبار،حقوق‌های نجومی،اقدام نظامی امریکا در سوریه،تحولات یمن ، تشیع انگلیسی و بسته خبری خارج از گود از عناوین اصلی بخش خبری ساعت 20:30 امشب (شنبه 10 مهر) بود.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۸
هجوم گرد و غبار

منبع: شبکه دو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سیاوش سررشته دار
-
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
باعرض سلام و خسته نباشید !
احتراما گزارش می گردد در تاریخ 11 مهر 95 ساعت 6 صبح ماموران شهرداری با یكدستگاه موتور سیكلت و یك خودرو پژو پارس سفید به شماره شهربانی 51ص976 ایران 99 به آدرس فوق ( خیابان افریقا نبش كوچه گلدان ) مراجعه كرده و بنا بدستور شخص بالادست این تیم كه در تصاویر با محاسن سفید مشخص می باشد به كارگران خدوم شهرداری دستور دادند كه زباله های داخل خیابان را كه توسط در شب گذشته توسط پیمانكا رمسئول پیش جمع آوری نگردیده بوده را در حالتی بسیار عجیب و غیر خرفه ایی و اخلاقی از روی دیوار و نرده های ساختمان مسكونی به داخل محوطه حیاط خصوصی پرتاب نموده و از خود و همكاران خود سلب مسئولیت كرده تا ظاهر خیابان را تمیز نگه دارند ! با این كار ضمن تجاوز به حریم شخصی 48 واحد مسكونی در این آدرس و عدم جوابگویی به موضوع و پس از این عملیات افتخار آفرین دستور ترك محل را صادر نمودند ! كه تصاویر گرفته شده توسط اینجانب كه كاملا بصورت اتفاقی انجام گرفت در صورت لزوم قابل ارسال می باشد( موضوع در همان زمان به سامنه 137 نیز گزارش گردید ) .
توجه فرمایید این مسئله عدم جمع آوری زباله در این محل در گذشته نیز از طریق سامانه 137گزارش و تخلف پیمانكار مربوطه در خصوص تهدید به دریافت پول به اجبار نیز گزارش شده است كه متاسفانه نتیجه پیگیری ها با این عمل زشت و به این صورت پاسخ داده شده است لذا درخواست می گردد در این موضوع پیگیری لازمه صورت پذیرد .

یك شهروند
سیاوش سررشته دار
10/7/1395

فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها