واکنش یک نماینده مجلس به اظهارات مداخله جویانه وزیر آلمانی در گفتگو با جام جم آنلاین:

توسعه روابط به قیمت زیر پا گذاشتن اصول را نمی پذیریم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات مداخله جویانه وزیر اقتصاد آلمان در آستانه سفر به تهران گفت:جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با کشورها را به قیمت زیر پا گذاشتن اصول و آرمانهای خود هرگز نمی پذیرد.
کد خبر: ۹۵۱۵۷۱
توسعه روابط به قیمت زیر پا گذاشتن اصول را نمی پذیریم

حمید رضا فولادگر در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: ایران سطح روابطش با کشورها را خود تنظیم می کند و اجازه نمی دهد دیگران خواسته های خود را تحمیل کنند.

وی طرح موضوع حقوق بشر از سوی این مقام آلمانی را نامربوط خواند و افزود: آلمانی ها بخوبی می دانند داشتن روابط اقتصادی با ایران به نفع خودشان است،البته ایران هم از داشتن روابط اقتصادی با آلمان استقبال می کند ولی هیچگاه اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچکس نمی دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: موضوع رژیم اشغالگر قدس برای ما یک مسئله استراتژیک است و ایران هیچگاه با چنین رژیم جنایتکاری رابطه نخواهد داشت و این مسئله دولتها یا جناحها در داخل کشور نیست بلکه اصول غیر قابل تغییر مباشد.

زیگمار گابریل وزیر اقتصاد آلمان که قرار است فردا، یکشنبه به ایران سفر کند، روز جمعه به اشپیگل گفت که در جریان این سفر دو روزه، نقش ایران در سوریه و وضعیت حقوق بشر در این کشور مطرح خواهد کرد.

گابریل همچنین گفته است که بهبود روابط با ایران منوط به به رسمیت شناخته شدن موجودیت اسراییل از سوی تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روح الله
-
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
المان نازی به چیت مینازی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها