طی نامه ای به دکتر علی عسکری صورت گرفت

قدردانی از رسانه ملی به خاطر پوشش سفر رئیس جمهور

معاون ارتباطات و اطلاع‌ رسانی ریاست‌ جمهوری در نامه ای به رئیس رسانه ملی از پوشش سفر آقای روحانی و هیئت همراه به کشورهای ونزوئلا، کوبا و آمریکا قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۸
قدردانی از رسانه ملی به خاطر پوشش سفر رئیس جمهور

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، پرویز اسماعیلی در نامه‌ای به دکتر علی‌ عسکری از پوشش خبری و اطلاع‌رسانی مناسب سفر دکتر روحانی، رئیس‌جمهور به کشورهای ونزوئلا، کوبا و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل قدردانی کرد.

وی در این نامه ضمن قدردانی از تلاش صدا و سیما در انعکاس اخبار و اطلاعات این سفر دوره ای آورده است: بدین وسیله از همراهی و مساعدت صمیمانه حضرتعالی و همچنین مدیران محترم آن سازمان در معاونت برون‌مرزی، سیاسی، سیما، صدا و فنی ؛ همچنین خبرگزاری صداوسیما و شبکه‌های خبر، یک، پرس‌ تی‌وی، العالم، هیسپان تی‌وی، سحر، جام‌جم و رادیو سراسری در پوشش مناسب اخبار و اطلاع‌رسانی سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به کشورهای ونزوئلا، کوبا و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدردانی می‌کنیم.

بی‌تردید نگاه حرفه‌ای و معطوف به منافع ملی در عرصه اطلاع‌رسانی و تعامل سازنده رسانه ملی با قوه مجریه و خدمتگزاران مردم در دولت، موجب تقویت امید و انسجام عمومی، ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی، استحکام هر چه بیشتر ایران اسلامی و همدلی برای تحقق برنامه‌های بلندمدت و منویات رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

شبکه های رادیو و تلویزیون در طول سفر آقای روحانی و هیئت همراه به کوبا، ونزوئلا و آمریکا همه اخبار واطلاعات این سفر را لحظه به لحظه برای مخاطبان گزارش کردند.

از جمله این اطلاع رسانی ها، قطع برنامه ها در شبکه های یک و خبر برای پخش همزمان سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی طرف
-
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
انتخابات نزدیكه بایدم تشكر كنن!

نیازمندی ها