مردی مهاجم در شهر دیژون فرانسه وارد یک فروشگاه اپل (اپل استور) شد و با جسم سخت و سنگینی که در دستکش خود قرار داده بود به تخریب گوشی‌های آیفون و لپ‌تاپ‌های مک بوک موجود در فروشگاه پرداخت .
کد خبر: ۹۵۱۵۶۶
مرد مهاجم  فروشگاه اپل را به هم ریخت +عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از یاهو، یک کاربر عصبانی محصولات شرکت اپل (Apple) که قصد داشت محصولی را که از اپل خریده بود پس داده و پولش را پس بگیرد، وقتی با جواب رد کارکنان اپل استور (Apple store) مواجه شد، در شهر دیژون فرانسه وارد یک فروشگاه اپل (اپل استور) شده و با جسم سخت و سنگینی که در دستکش خود قرار داده بود به جان گوشی‌های آیفون و لپ‌تاپ‌های مک بوک موجود در مغازه که بدون قرار داده شدن در ویترین در معرض تماشای مشتریان قرار گرفته بود افتاد .

فرد مهاجم با ضربه زدن روی ده‌ها گوشی موبایل آیفون و یک لپ‌تاپ مک بوک به تخریب آنها پرداخت. هنگامی که نگهبانان فروشگاه سر رسیدند فرد مهاجم قصد فرار و درگیری داشت که با خویشتن داری آنها موفق به انجام این کار نشد .

-

-

-

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مصطفی
-
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
دستش درد نكنه سه عدد أیفون خریدم هیچ كدام درست كارنكرد تو ایران گارانتی هم نداره
مرتضی
-
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
آیفون بهترین گوشی دنیاست. فقط 5s
رضا
-
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
۰
۰
من فكر میكنم اسمارت فونها یا گوشی های هوشمند مردم را مسخ كردن الان 10سال است كه تمام سرمایه گذاریها در حوزه فناوری مختص به گوشی های هوشمند شده وسرمایه گذاری در حوزه تكنولوژی كنار گذاشته شده...به امید روزی كه سرمایه گذاری در گوشی ها كمتر شود واین سرمایه گذاریها در سایر علوم و تكنولوژی نیز برخوردار شود

نیازمندی ها