همیشه دانستن میزان کالری غذاها برای حفظ تناسب اندام اهمیت زیادی دارد. کمپانی بوستونی Lose It به تازگی یک قابلیت آزمایشی یا بتا موسوم به Snap It را به اپلیکیشن خود که به منظور کاهش وزن و محاسبه کالری طراحی شده، اضافه کرده است.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۴
با این اپلیکیشن مقدار کالری موجود در غذایتان را اندازه بگیرید

به گزارش جام جم آنلاین از تک‌شات ، همان طور که از نام آن حدس زده می شود، Snap It به شما این امکان را می دهد تا از وعده های غذایی و خوراکی هایی که در طول روز مصرف می کنید، عکس بگیرید و مقدار کالری موجود در آن ها را محاسبه کنید.

فعلاً با توجه به این که این قابلیت به صورت بتا در دسترس قرار گرفته، کاربران باید ابتدا اپلیکیشن Lose It! را باز کنند، سپس وعده مورد نظر را از بین گزینه های صبحانه، ناهار، شام و یا میان وعده انتخاب کنند، از غذایشان عکس بگیرند، آن را ثبت کنند و در آخر منتظر باشند تا تحلیل Snap It بر روی غذایشان صورت گیرد.

برای مثال، اگر شما در حال خوردن سوشی باشید، عکسی که از غذایتان می گیرید توسط Snap It شناخته می شود و این اپلیکیشن نام غذا را حدس می زند. اما شما همچنان می توانید اطلاعاتی به آن اضافه کنید و محتویات موجود در سوشی را در بخش توضیحات بنویسید.

قرار است این اپلیکیشن نسخه کامل این قابلیت را به زودی عرضه کند، هرچند زمان دقیق آن مشخص نیست و فعلاً علاقه مندان می توانند از نسخه بتای Snap It استفاده کنند.

این کمپانی قصد دارد درک رژیم غذایی را برای مردم آسان کند، همان طور که فیت بیت توانسته درک فعالیت های ورزشی را برای کاربرانش آسان کند.

باید ببینیم این قابلیت که به نوعی رقیب IM2 Calories گوگل نیز محسوب می شود، چه جایگاهی بین علاقه مندان به تاسب اندام پیدا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها