گفت‌وگو با کامران تفتی؛ بازیگر

شخصیت خاکستری را دوست دارم

شب گذشته تالار ایوان شمس میزبان «کامران تفتی» و هوادارنش بود تا این خواننده نخستین کنسرت خود را برگزار کند.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۹
اولین کنسرت آقای بازیگر در حضور ستاره ها +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نوا کامران تفتی که سال گذشته با انتشار آلبوم «عکس زمستونی تهران» وارد عرصه خوانندگی شد، شب گذشته طی دو سانس به اجرای این آلبوم پرداخت.
آلبوم «عکس زمستونی تهران» به آهنگسازی «بهنام جلیلیان» و مدیریت هنری «میثم یوسفی» منتشر شد و در این اجرا تنظیم قطعات را «سیاوش امامی» رهبر ارکستر کامران تفتی انجام داده بود.
«آبرو داری کن»، محبوب‌ترین قطعه آلبوم به عنوان نخستین قطعه اجرا شد و پس از آن به ترتیب قطعات مشت، مشغول مردنت بودی، عاشقای جهان، خواب دیدم، پرواز روی بام تهران، عکس زمستونی تهران، بارونم نتونست، یادگاری، بی تو و آخرین دیدار به اجرا درآمدند.
در این بین قطعه «بارونم نتونست» با تکنوازی پیانوی «شاهد علیزاده» و «یادگاری» با گیتار نوازی کامران تفتی همراه بود که با استقبال حاضرین نیز روبرو شد.
پخش تصاویر و فیلم‌های «عباس کیارستمی» در حین اجرای «مشغول مردنت بودی» باعث تغییر جو سالن شد و تفتی پس از این اجرا گفت: "خیلی دردناکه کشوری عباس کیارستمی رو داشته و حالا ندارد!"
همچنین قطعه «مشت» را کامران تفتی به شهید همت تقدیم کرد و پس از آن پسر شهید همت که از مهمانان حاضر در سالن بود را معرفی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میدیس
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
چهره ی آقای عصار گویای خیلی چیزاس :) وقتی كسی سر جای خودش نباشه نتیجه ش این میشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها