جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها؛

فیلم گلزار ۱۰۰ میلیونی شد

جدیدترین فیلم محمدرضا گلزار پس از دو روز اکران در سینماها به فروش بیش از یکصد میلیون تومان رسید.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۱
فیلم گلزار ۱۰۰ میلیونی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، «خشکسالی و دروغ» با بازی محمدرضا گلزار که چند سالی بود فیلمی بر پرده سینماها نداشت، از هفتم مهرماه اکران شده و طبق گفته مختاری از دفتر پخش هدایت فیلم، تاکنون در تهران ۸۰ میلیون تومان فروش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در هفته‌ جدید احتمالا چند سالن دیگر در تهران به سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم اضافه می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده در ۲۲ سالن تهران و ۱۰ شهرستان اکران می‌شود که جدا از فروش ۸۰ میلیونی در تهران، در شهرستان‌ها هم ۳۰ میلیون تومان فروخته است.

یکی دیگر از فیلم‌های تازه اکران‌شده در سینماها «ربوده‌شده» به کارگردانی بیژن میرباقری است که پس از حدود یک هفته نمایش در تهران ۳۸ میلیون تومان فروخته است.

طبق گفته‌ رحیم‌آبادی از دفتر پخش این فیلم، «ربوده‌شده» با بازی نیکی کریمی هنوز در شهرهای دیگر اکران نشده و در آینده سالن‌های سینمایی برای نمایش آن اختصاص داده خواهد شد.

«هیهات» دیگر فیلم جدیدی که به تازگی اکران آن آغاز شده و موضوعی اجتماعی مذهبی هم دارد، در دو روز ابتدایی اکران خود یعنی هفتم و هشتم مهرماه ۶ میلیون تومان فروخته است.

این فیلم توسط حوزه هنری پخش می‌شود و طبق گفته غلامرضا فرجی، در آینده در شهرهای دیگر هم اکران خواهد شد.

همچنین علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره میزان فروش فیلم‌های «لانتوری» و «فروشنده» گفت: با توجه به این‌که فیلم «فروشنده» در ماهواره، تلویزیون و سطح شهر تبلیغاتی نداشته به رقم فروش قابل توجه حدود ۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

او با اشاره به این‌که تنها چهار هفته از اکران جدیدترین فیلم اصغر فرهادی می‌گذرد، افزود: «فروشنده» در کل حدود ۷۵ سالن سینمایی را در اختیار دارد و در این مدتی که از نمایش آن گذشته ۹میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

وی همچنین با بیان این‌که فیلم «لانتوری» هم با استقبال خوبی مواجه شده است فروش آن را را ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

علاوه بر این دو فیلم، «ناردون» هم یکی دیگر از فیلم‌های میلیاردی سینماها است که طبق گفته حبیب اسماعیلی، مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان، فروش آن به مرز ۴ میلیارد تومان رسیده است.

این فیلم در حال حاضر در ۷۵ سالن سینمایی در کشور نمایش داده می‌شود.

اسماعیلی همچنین به ایسنا گفت: فیلم «رفقای خوب» که هشت سالن در تهران در اختیار دارد، تاکنون ۲۵ میلیون تومان فروخته است.

به گفته‌ او، اکران این فیلم در شهرستان‌ها هنوز شروع نشده است.

پخش‌کننده فیلم «اروند» که به تازگی اکران شده است، فعلا آماری از میزان فروش این فیلم در اختیار نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها