صبح جمعه خیابان 26 ولنجک شاهد تجمع چند ساعته اعضای شرکت تعاونی مسکن وزارت دارایی و همچنین خانواده آنان در اعتراض به برخی نهادها و شخصیت های حقیقی و حقوقی بود.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۰
تجمع اعتراضی اعضای تعاونی مسکن وزارت دارایی + عکس

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، آقای بهشتی از اعضاء این تعاونی مسکن گفت: مطابق اسناد رسمی این ملک در سال 1385 توسط تعاونی مسکن وزارت دارایی خریداری شد و با توجه به آشنایی اعضای تعاونی به تمام قوانین و مقررات شهری و ملکی، در هنگام خرید، زمین مورد نظر هیچگونه ایراد قانونی نداشته است.
بهشتی افزود: در آن سال، آقای علی دایی (فوتبالیست) هم معرف این زمین بود و هم به عنوان وکیل مالک زمین یعنی آقای توکلی، زمین را به تعاونی فروخت که امضای ایشان پای مبایعه نامه هم در بخش خریدار و هم فروشنده موجود است. آقای دایی حتی چند تن از فوتبالیست های تیم ملی را بدون هیچ وجه نقدی عضو تعاونی کرد به این بهانه که کار پروژه سریع تر پیش برود. نه تنها کار پیش نرفت بلکه آن افراد پول سهم خود را هم نپرداختند. آقای دایی واسطه این افراد بوده و اگر آنها پول سهم خود را ندهند ما مجبور هستیم که از طریق قانون یقه آقای دایی را بگیریم.
وی گفت: این تعاونی 150 عضو دارد که سیزده سال پیش هر کدام مبلغ 25 میلیون تومان واریز کردند و در نهایت این زمین 183 هزارمتری را به قیمت 36 میلیارد خریداری کردند. تمام موارد ثبت و سند قانونی طی شده و حتی دادگاه تجدید نظر هم به نفع تعاونی رای صادر کرده است. اما خانمی به عنوان ورثه اولین مالک این زمین به علاوه نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام و دادگاه انقلاب هم آمده اند و هر کدام سهم خود را می خواهند.
بهشتی ادامه داد: وجود مدعیان جدید باعث شده که پرونده این ملک در دادگاه ها دست به دست شود و هیچ کدام از این اعضا به حقوق خود نرسند در حالیکه اکثراً بازنشسته شده اند و بسیاری هنوز مستاجرند و روزگاری به امید خانه دار شدن وارد این تعاونی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها