نزاع خانوادگی برای تقسیم ارث و میراث باعث مرگ یک جوان گمیشانی 72 ساعت قبل از مراسم عروسی او شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۵
داماد گمیشانی، قربانی نزاع خانوادگی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، محمد تازیکی، رئیس دادگستری شهرستان گمیشان در تشریح حادثه می‌گوید: شب واقعه خواهر و برادران خانواده که دو ماه قبل پدر خود را از دست داده بودند، با هدف تقسیم ارث نشستی خانوادگی برگزار کردند که اختلاف نظر در سهم بندی میراث موجب وقوع جدل لفظی شدیدی بین آنان می شود.

در همین حال با ورود سایر افراد حاضر در منزل به این جدل لفظی، نزاع و درگیری فیزیکی شروع می شود و فردی بنام «ع-ن» با وارد کردن ضربه چاقو به قفسه سینه جوانی بنام «و-ن» وی را مجروح می کند که به سبب شدت جراحات وارده و خونریزی شدید، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

طبق اظهارات شاهدان، مقتول قبل از آن در یکی از منازل مجاور به همراه دوستانش در حال نوشتن کارت های عروسی خود بوده است. قرار بود روز شنبه آینده عروسی وی برگزار شود که متاسفانه با ورود به نزاع جان خود را از دست داد.

پس از تحقیقات از مطلعین و افراد حاضر در نزاع، قاتل شناسایی و با صدور دستور قضایی و با تلاش و درایت مجموعه انتظامی شهرستان در ساعات ابتدایی وقوع جرم دستگیر و به جرم خود اقرار می‌نماید.

کلیه افراد شرکت کننده در نزاع شناسایی و به همراه مطلعین، تحقیقات لازم و بازسازی صحنه جرم انجام شده و با اقرار مجدد قاتل، تحقیقات مقدماتی به پایان رسیده است. ضمن این که 4 نفر از شرکت کنندگان در نزاع نیز با صدور قرار وثیقه راهی زندانی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهرداد
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
بنی ادم اعضای یكدیگرند كه سر مال دنیا بهم میپرند.....باباتون كجا برد كه شما میخواستید ببرید
K
-
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
حالا یا باید إعدام بشه یا یك میلیارد دیه بده حالا حی سر یك قران دو زار دعوا كنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها