مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از برگزاری جشنواره بزرگ هفته دریانوردی طی هفته جاری در منطقه غرب هرمزگان خبر داد..
کد خبر: ۹۵۰۰۵۳
جشن بزرگ دریانوردی در هرمزگان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از هرمزگان، صابری ضمن تبریک فرارسیدن هفته دریانوردی به جامعه دریایی کشور بویژه دریانوردان و ساحل نشینان غرب استان هرمزگان، اظهار داشت: ویژه برنامه های مختلفی برای گرامیداشت این مناسبت جهانی تدارک دیده شده و بر همین اساس، جشنواره بزرگ هفته دریانوردی از دوم تا نهم مهرماه اجرایی خواهد شد.

وی از جمله برنامه‌های شاخص این هفته را تجلیل از خانواده شهدای دریانورد و نقش آفرینان و یادگاران عرصه بندر و دریا عنوان کرد و گفت: خانواده معظم شهدا سرمایه های معنوی بزرگی برای جامعه مان به شمار می روند و وظیفه داریم تا همیشه با یاد و خاطره آن عزیزان، روحیه خدمت را در میان آحاد جامعه دریایی کشورمان زنده و پویا نگاه داریم.

صابری خاطرنشان کرد: در این هفته برنامه هایی همچون حضور اعضای جامعه دریایی و بندری در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه، مسابقات شنای آزاد و قایقرانی، گشت و تفریح دریایی، مسابقات ماهیگیری، همایش ساحل پاک به همراه مسابقات نقاشی، طناب کشی و پرواز بادبادک ها با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بندر لنگه برگزار خواهد شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه همچنین از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور برگزاری جشن روز جهانی دریانوردی در شامگاه پنج شنبه هشتم مهرماه به میزبانی بندر تجاری - مسافری بندر لنگه خبر داد و افزود: در این آیین ویژه که خاتمه بخش برنامه های جشنواره هفته دریانوردی است، حدود 50 دریانورد و فعال حوزه های مختلف دریایی و بندری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول آمادگی، همگرایی و مشارکت ارگان‌های دریایی شهرستان بندر لنگه برای اجرای برنامه های هفته دریانوردی را بی نظیر توصیف و خاطرنشان کرد: بنادر غرب هرمزگان هر کدام دارای ویژگی های کلیدی برای کمک به رشد و پیشرفت کشور هستند و تلاش خواهیم کرد تا با هدایت سرمایه گذاری ها به سوی این مناطق، ضمن ایجاد زمینه های لازم برای ایجاد اشتغال پایدار، در زمینه توانمند سازی مردم این منطقه نیز گام های مناسبی برداریم.

پرستو سهرابی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها