دختر جوان برای برهم زدن زندگی دوستش و ازدواج با شوهر او، توطئه‌ای اینترنتی را اجرا کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۲
توطئه اینترنتی برای ازدواج با شوهر دوست قدیمی

به گزارش جام جم، چندی پیش زنی جوان به نام «مریم» با مراجعه به پلیس فتای شهر آبادان از انتشار عکس‌های خصوصی خود در شبکه‌های مجازی خبر داد و گفت: فردی عکس‌های مرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و با نوشتن مطالبی در کنار عکس‌ها، مرا به عنوان زنی خیابانی معرفی کرده است. انتشار این عکس‌ها باعث شده آبروی من و خانواده‌ام خدشه‌دار شود و افرادی مزاحم من می‌شوند. تصمیم گرفتم موضوع را به شوهرم بگویم و از او کمک بگیرم. وقتی شوهرم از موضوع باخبر شد، به‌جای کمک مرا از خانه بیرون انداخت. او می‌خواهد مرا طلاق دهد و اگر واقعیت ماجرا فاش نشود، زندگی‌ام نابود می‌شود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه کسی عکس‌های خصوصی مرا به دست آورده و با چه انگیزه‌ای قصد خراب کردن زندگی مرا دارد.

به این ترتیب تیمی از کارشناسان پلیس فتا به دستور سرهنگ محسن تقی‌زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان برای دستگیری عامل انتشار این عکس‌های خصوصی در فضای مجازی وارد عمل شدند. ماموران با تحقیقات فنی موفق به شناسایی دختری جوان به نام «الهام» شدند. متهم پس از دستگیری وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به جرم خود اعتراف کرد.

دختر 27 ساله به ماموران گفت: مدتی است با خانواده مریم آشنا شده‌ام و در رفت و آمدهایی که به خانه آنها داشتم به شوهر مریم علاقه‌مند شدم. بدون این که کسی از این علاقه باخبر شود، سناریویی را طراحی کردم تا بتوانم باعث جدایی مریم از شوهرش شوم، سپس با ابراز علاقه به همسر دوستم، با او ازدواج کنم. البته شوهر مریم از این ماجرا بی‌اطلاع بود و قصد داشتم وقتی از همسرش جدا شد، خودم را به او نزدیک کنم.

وی افزود: یک روز که گوشی «مریم» دستم بود عکس‌هایش را به گوشی خودم انتقال دادم و با ساختن یک صفحه اجتماعی، عکس‌های مریم را با کامنت‌های دروغ منتشرکردم و از این طریق توانستم باعث بدنام کردن مریم شوم و وقتی دیدم همسرش قصد جدایی از او را دارد احساس کردم نقشه‌ام به پایان رسیده که پلیس مرا شناسایی کرد.

دختر جوان به دستور بازپرس پرونده به زندان منتقل شد و تحقیقات دراین پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
شیدا
-
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
خیلی نادونی و پلیدی.به چه قیمتی زندگی مردمو بهم ریختی.خدا ازت نگذره زنیكه روانی.
زینب
-
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
خدالعنت كنه همچین زنهایی روكه زندگی یك زن بیگناه روازهم می پاشند به خاطره هوا وهوس آخرمردمجرد پیدانمیشه كه به هرقیمتی وباهرحیله وكلك ونیرنگی میخواید بامرد زن وبچه دارازدواج كنیدخیرنمی بینیدبه خدا
انسانم آرزوست
-
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
عجب روزگاری شده ... عجب آدمایی ... عجب دوستایی ... خدایا مارو ببر 1000 سال عقب!!!!!!!!!!!!!!!!
دوپنجره
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
دیگه همه درا رو باید بست !!!
چرخ گردون
-
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
چه نقشه احمقانه ای !!!!!!!!!!!!!! با بیل و كلنگ افتاده به جون زندگی مردم اونوقت منتظره از این ویرونه برای خودش كاخ بسازه!!!!!!!!!!!
ن
-
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
مشكل كمبود شوهر است و ریشه همه این مشكلات عمل نكردن به آیه چند همسری قران است قوانین دست و پاگیر پیش و روی تععد زوجات را بردارید تا مشكلات حل شود
فرهاد
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
عجب فكر احمخانه ای
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها