شهردار اصفهان در گفت‌وگوی تلفنی با رامبد جوان، مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» گفت: اصفهان در لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب، نخستین قرارگاه اقتصاد مقاومتی را در بین کلانشهرهای کشور راه‌اندازی کرد.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۵
اصفهان آغازگر طرح حمایت از کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، دکتر مهدی جمالی‌نژاد مهمان تلفنی برنامه پرمخاطب خندوانه بود و با رامبد جوان، مجری و کارگردان این برنامه گفت‌وگو کرد.

وی در این گفت‌وگو ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اصفهان به عنوان نخستین شهر اجراکننده طرح «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در ایران یاد و اظهار کرد: از تابستان سال جاری در راستای فرهنگ‌سازی استفاده نکردن از خودروهای شخصی و با پیاده‌رو کردن خیابان چهارباغ، طرحی در قالب پویش مردمی «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» اجرا شد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در ادامه این برنامه شاهد اجرای طرح «یکشنبه‌ها با اتوبوس» خواهیم بود.
وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال بی‌نظیر شهروندان اصفهان و شهرهای دیگر از طرح «سه‌شنبه‌های بدون خودرو»، افزود: در حال حاضر می‌توان از این طرح به عنوان یک «پویش ملی» یاد کرد.

جمالی‌نژاد در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره حمایت از کالاهای ایرانی در اصفهان بیان کرد: اصفهان در لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب، نخستین قرارگاه اقتصاد مقاومتی را در بین کلانشهرهای کشور راه‌اندازی و در راستای «اقدام و عمل» جشنواره بزرگ حمایت از کالای ایرانی را برگزار کرد و به عنوان اولین شهر کشور به پویش حمایت از کالای ایرانی (کام) پیوست.

وی تصریح کرد: این جشنواره در 15 بازار روز کوثر شهر اصفهان از 25 مردادماه سال جاری با تجهیز فروشگاه‌ها به کالای ایرانی به صورت رسمی کلید خورد.

شهردار اصفهان افزود: این جشنواره در مناسبت‌های مختلف از جمله دهه کرامت و هم‌اکنون به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف شهر همراه با جوایز بی‌شمار و نفیس به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه «دوچرخه» از جوایز مهم در جشنواره کالای ایرانی است، اضافه کرد: این اقدام در راستای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو و استفاده بیشتر همشهریان اصفهانی از دوچرخه و همچنین تشویق مردم به خرید کالای ایرانی انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امید
-
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
آفرین به اصفهان نصف جهان كه در همه چیز پیشرو است ../
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها