با موافقت رئیس جمهور یک ردیف بودجه ویژه برای توسعه سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۸
عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی مجتمع بزرگ آموزشی دخترانه «حیات طیبه» زاهدان صبح امروز با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال و زیربنایی بالغ بر 10 هزار و 200 مترمربع افتتاح شد.
محمدباقر نوبخت در این مراسم در جمع مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان مجتمع آموزشی حیات طیبه در زاهدان اظهار داشت: علاوه بر اختصاص یک ردیف بودجه برای عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان، امروز با موافقت رئیس جمهور یک ردیف بودجه ویژه برای توسعه این استان اختصاص می یابد.
307 کلاس جدید در سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: مجتمع آموزشی دخترانه «حیات طیبه» زاهدان، بزرگ‌ترین مجتمع تحصیلی سیستان و بلوچستان است که برای تحصیل هزار و 500 دانش‌آموز راه‌اندازی شده است.

علیرضا نخعی با اشاره به اینکه در سال گذشته سیستان و بلوچستان رتبه نخست احداث کلاس درس را در کشور به خود اختصاص داده، گفت: در یک سال گذشته 307 کلاس جدید در استان احداث شده است.
وی گفت: تمام کادر آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از چند ماه قبل همه توان خود را به کار گرفتند تا دانش‌‌آموزان سطح استان سال تحصیلی جدید خود را بدون هرگونه کاستی در امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آغاز کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی و با اجرای طرح «عدالت آموزشی» امسال 96 هزار کودک دور از تحصیل سراسر سیستان و بلوچستان در کلاس‌های درس حضور یافته‌اند.
نوبخت در ادامه این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در سیستان و بلوچستان توسط نوبخت نواخته شد. وی در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان، جهت نواختن زنگ مقاومت به شهرستان سراوان سفر می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها