خرابی آسانسور بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر در استان مازندران روز شنبه بیمار حدود 80 ساله را به کشتن داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۰۹
سقوط مرگبار یک بیمار از آسانسور

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، رئیس بیمارستان رازی قائمشهر وقوع این حادثه را تائید کرد و گفت؛ این حادثه ساعتهشت صبح رخ داد و باعث مرگ بیمار شد.

دکتر سیدخسرو قاسم پوری افزود : زن بیمار حدود 80 ساله ای شب گذشته به خاطر درد شکم به بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان با توجه به مشکوک شدن به بیماری سرطان روده ، او را در بخش بستری کردند .

وی افزود : صبح امروز بیمار از بخش که در طبقه اول است برای انجام سونوگرافی با برانکارد توسط خدمه بیمارستان به طبقه هم کف منتقل شد و زمانی که خدمه در حال انتقال بیمار به خارج از آسانسور بودند ، ناگهان آسانسور به سمت بالا حرکت کرد.

قاسم پوری گفت : قسمت جلوئی برانکارد به طور کامل از آسانسور خارج شده بود و قسمت عقب در حال خروج بود که با حرکت آسانسور به سمت بالا ، برانکارد به سرعت سرازیر شده و بیمار با سر به روی زمین سقوط کرد.

وی افزود : بلافاصله بیمار به اتاق احیاء منتقل و کار احیاء به مدت یک ساعت بر روی وی انجام شد ولی نتیجه بخش نبوده و بیمار فوت کرد .

شاهدان عینی گفتند؛ حرکت ناگهانی آسانسور در حالی که خدمه بیمارستان در حال حمل بیماری بر روی برانکارد به خارج آن بودند، سبب سقوط بیمار از برانکارد و مرگ وی شد.

بیمارستان رازی قائمشهر تنها بیمارستان دولتی این شهرستان و مرکز تخصصی بیماری های عفونی مازندران است .

این بیمارستان با 220 تختخواب، علاوه بر قائمشهر به بیماران شهرستان های دیگر استان مازندران هم خدمات می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایران
-
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
وطنم پاره تنم . . .
بینام
-
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
بازم صد رحمت به دوره ایی كه مردم كف زمین زایمان میكردن!

نیازمندی ها