مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان از توزیع بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نذورات مردمی همزمان با دهه ولایت بین نیازمندان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۲
۳ میلیارد نذری در سمنان توزیع شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، سید جواد رضوی گفت: نیکوکاران استان سمنان، گوشت قربانی و نذورات خود را از طریق دفاتر کمیته امداد، مصلی های نماز جمعه و میادین اصلی تحویل دادند و این نذورات همزمان با دهه ولایت بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: مردم در روز عید سعید قربان طبق آمار اولیه بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نذورات قربانی خود را به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت اهدا کردند که همزمان با دهه ولایت بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان ادامه داد: از مجموع نذورات قربانی اهدایی مردم نیکوکار استان سمنان در عید قربان، بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن، گوشت گوسفند و گاو و بیش از یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال دیگر به صورت نقدی پرداخت شده است.

رضوی تصریح کرد: توزیع نذورات مردمی عید قربان به گونه ای برنامه ریزی شد تا گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی در سریع ترین زمان به دست نیازمندان برسد.

وی با اشاره به برگزاری سومین جشن ذبح عظیم در روز عید قربان در شهر امیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: در این جشن یک هزار رأس قربانی شامل ۵۰۰ رأس گوسفند اهدایی توسط خیرنیکوکار حاج ابراهیم امیرآبادیان از اهالی شهر امیریه و ۵۰۰ رأس گوسفند اهدایی دیگر نیز توسط دیگر خیران استان سمنان ذبح شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان از مردم خواست؛ کمک های خود را از طریق شماره گیری #۰۲۳*۸۸۷۷* در هر ساعت از شبانه روز به سهولت پرداخت و یا نسبت به واریز وجه از طریق حساب یانکی به شماره حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ بانک صادرات اقدام کنند.

ملکی- خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها