به منظور ارائه خدمات الکترونیک، تسریع در پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع، کیوسک‌های خدمات‌رسانی هوشمند در ساختمان اداری منطقه راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۴۸
کیوسک‌های هوشمند خدمات‌رسانی در انزلی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از گیلان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام این خبر افزود: با بهره برداری از این سامانه، امکان دستیابی به خدمات درگاه الکترونیک از قبیل پرتال ویژه گردشگری، خدمات الکترونیک در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری، عمران و شهرسازی، گمرک مسافری و سامانه اطلاع‌رسانی سازمان برای کاربران فراهم گردیده و مراجعه کنندگان می‌توانند از این خدمات با کمترین زمان ممکن بهره مند شوند.

امین افقی ادامه داد: با توجه به خصوصیات ویژه کیوسک‌های خدمات‌رسانی هوشمند از جمله ارائه با کیفیت اطلاعات، شیوه استفاده آسان، تنوع برنامه پذیری، قابلیت دریافت اطلاعات از کاربر بنا به اهداف، این وب کیوسک‌ها به عنوان یکی از انتخابهای اصلی برای ایجاد ارتباطات الکترونیک مورد استفاده این سازمان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: استقرار «وب کیوسک‌های خدمات رسانی هوشمند» بمنظور خودکار نمودن بخشی از فرایندهای سازمانی است که بدون دخالت نیروی انسانی قابل اجرا است و سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این زمینه برنامه ریزی های جامعی را طرح ریزی نموده که از جمله آن می توان به استقرار وب کیوسک جهت صدور کارت مسافری در درب خروج گمرک بدون دخالت عامل انسانی را نام برد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: وب کیوسک هوشمند، سامانه خدمات الکترونیک بر روی بستر اینترنت است و این ماشین پاسخگوی خودکار با هدف تسریع در خدمات رسانی به ارباب رجوع، در ساختمان‌های خدمات رسان بزرگ نصب می‌گردد تا خدمات گیرندگان بدون نیازبه مراجعه حضوری به پیگیری مسیر و نتیجه درخواست و مکاتبه خود بپردازد.

به گفته این مقام مسئول؛ این کیوسک ها با استفاده از توان شرکت های بومی دانش بنیان منطقه ساخته شده و در دهمین نمایشگاه الکامپ گیلان در مرکز همایش ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی رونمایی و مورد بازدید عموم قرار گرفت.

مجتبی عابدینی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها