مدیر کل پیش‌بینی و هشدار هواشناسی خبر داد

گردو خاک موقتی در راه تهران

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید موقتی و گردوخاک در استان های تهران، قم، البرز، اصفهان قزوین و سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۸
گردو خاک موقتی در راه تهران

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در سه روز آینده اظهار کرد: جریانات شمالی که در روزهای گذشته وارد نوار شمالی شده بود و بارش های باران و رگبار در استان های شمالی را به ارمغان آورد رفته رفته از شمال شرق خارج خواهد شد.

وی افزود: بارش های باران تا اواخر وقت امروز در سواحل دریای خزر و استان های شمالی ادامه دارد و ساکنان این مناطق از فردا (دوشنبه) آسمانی صاف و نیمه ابری به همراه افزایش دما را مشاهده می‌کنند.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: دمای هوای نوار شمالی کشور از فردا تا انتهای هفته افزایش پیدا می‌کند و این روند در سواحل دریای خزر و استان اردبیل محسوس‌تر خواهد بود.

وظیفه با اشاره به فعال شدن جریانات جنوبی در کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود که افزایش ابر، وزش باد موقتی و باران پراکنده در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان را در بر بگیرد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از عصر و اواخر وقت امروز باد شدید موقتی و گرد و خاک در برخی استان های کشور ایجاد می‌شود، افزود: این وضعیت در بخش‌هایی از استانهای تهران، قم، اصفهان، قزوین، البرز و سمنان ایجاد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها